הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
קליפורניה הכריזה רשמית: מיליוני עובדים בבתי החולים יידרשו להתחסן
בהמשך להודעה של מושל המדינה בשבוע שעבר, היום מחלקת בריאות הציבור של קליפורניה הצביעה על ה-30 בספטמבר כמועד האחרון שבו 2.2 מיליון העובדים במערכת הבריאות (כמו גם עובדי בתי האבות) יוכלו להתחסן; במקביל, מדיניות דומה הוכרזה עבור כלל עובדי מחוז לוס אנג'לס

2.2 מיליון העובדים בבתי החולים ובתי האבות ברחבי קליפורניה יידרשו להתחסן עד ה-30 בספטמבר, כך על פי צו של מחלקת בריאות הציבור של המדינה המוזהבת.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


בית חולים סידרס סיני בלוס אנג'לס (צילום: Shutterstock)

 

כזכור, בשבוע שעבר הכריז מושל קליפורניה, גאווין ניוסאם, על מדיניות חדשה, במסגרתה כלל עובדי המדינה ומערכת הבריאות הציבורית יחויבו לקבל חיסון לקורונה, או לחילופין לעבור בדיקת קורונה על בסיס שבועי, על מנת להמשיך במקום עבודתם.

המושל הצביע על הזינוק בתחלואת הקורונה (ובפרט של הזן 'דלתא') והעלייה במספר החולים המאושפזים בבתי החולים כסיבות העיקריות למהלך.

 

 

לפי הודעת מחלקת הבריאות ושירותי האנוש של קליפורניה, המדינה תקים מערכת חדשה להצגת תעודת התחסנות, וזאת במקום השיטה הנוכחית שבה עובדים התבקשו לומר האם קיבלו את החיסון או לא. כלל עובדי המדינה יידרשו להשתתף במערכת החדשה, ומי שייבחר שלא לעשות זאת יידרש לעבור בדיקת קורונה בכל שבוע. כמו כן, עליו יהיה לעטות מסכה במהלך כל שעות העבודה.

כעת, במחלקת בריאות הציבור של קליפורניה הודיעו שכלל העובדים יידרשו להתחסן באופן מלא עד ה-30 בספטמבר. היות שהמושג "באופן מלא" מתייחס למי שקיבל את זריקת החיסון האחרונה לפני שבועיים או יותר, הנדרשים להתחסן ייאלצו לעשות זאת עד סוף החודש הנוכחי (אם מדובר בזריקת החיסון הראשונה).

 

הילדה סוליס, יוזמת הצו שנחתם במחוז לוס אנג'לס

 

בתוך כך, השבוע גם נקבע שכלל עובדי מחוז לוס אנג'לס יידרשו להתחסן באופן מלא עד ה-1 באוקטובר, וזאת לאחר שיו"ר ועדת המפקחים חתמה על צו בנושא:

"מסגרת הזמנים תעניק לעובדים שלנו את הזמן הנדרש כדי להתייעץ עם רופאים, תוך כדי שמירה על בריאותם של 110 אלף העובדים", מסרה יו"ר הוועדה, הילדה סוליס.

עוד קודם לכן, סוליס הסבירה שהיא חתמה על הצו בעקבות הזינוק בתחלואה שנרשמה בשבועות האחרונים: מאז תחילת חודש יולי מספר המקרים המאומתים זינק פי 18, ומספר החולים המאושפזים בבתי החולים עלה פי 5.

"היות שאנחנו רואים ששיעור המתחסנים נמוך מהנדרש כדי לבלום את התפשטות הקורונה, עלינו לפעול באופן מיידי", היא אמרה והוסיפה, "לא ניתן להמתין יום נוסף ולתת לנגיף הזה להמשיך לשבש לנו את החיים".

 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE