הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
בהלה ב-LAX: לימוזינה ננטשה בכניסה לטרמינל, מאות נוסעים פונו
חזרה לשגרה הוכרזה רק בסמוך לשעה 7:00 בבוקר, יותר משעה וחצי לאחר שהמכונית החשודה נמצאה בכניסה לטרמינל 5. על אף שמאות נוסעים פונו ממנו, התקרית הסתיימה ללא עיכובים בטיסות. בדיעבד התברר שהנהג חשב שמותר לו לנטוש את הרכב כדי לסייע לנוסעת שלו

טרמינל מספר 5 בנמל התעופה הבינלאומי של לוס אנג'לס - LAX - פונה מנוסעים מוקדם יותר הבוקר (שישי) לאחר שנהג לימוזינה נטש את כלי הרכב בסמוך לכניסה למקום.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


הלימוזינה שננטשה בכניסה לטרמינל, הבוקר ב-LAX

 

תחילת האירוע בסמוך לשעה 5:20 בבוקר, אז מאבטחים מצאו את הלימוזינה הנטושה בכניסה לטרמינל 5, בו פועלות ג'ט בלו, אמריקן איירליינס, הוואין איירליינס אייר קנדה וספיריט.

"בהתאם לנוהל המבצעי, כוח עם כלב גישוש הוזעק למקום כדי לבדוק את כלי הרכב", אמרו במשטרת LAX, "בזמן הבדיקה הכלב התריע על ריח חשוד, ובעקבות זאת הוחלט לפנות את הטרמינל מנוסעים ולחסום את תנועת המכוניות בסמוך".

 

 

 

היחידה לסילוק פצצות של משטרת לוס אנג'לס הוזעקה למקום, ובסמוך לשעה 7:00 בבוקר הוכרזה חזרה לשגרה.

בהמשך התברר שנהג הלימוזינה סבר שמותר לו להשאיר את כלי הרכב בכניסה לטרמינל, בזמן שהוא מסייע לנוסעת שלו להגיע לדלפקי הצ'ק אין עם התיקים שלה. הוא צפוי לקבל דו"ח, וכלי הרכב נגרר מהטרמינל.

 

כוחות משטרה רבים הוזעקו לנמל התעופה

 

צ'רלס פנונזיו, דובר LAX, מסר שלא נרשמו עיכובים בטיסות בעקבות התקרית, אך הוא ממליץ לנוסעים שאמורים לטוס היום לבדוק ישירות מול חברת התעופה ולוודא שטיסתם לא הושפעה מן התקרית.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE