הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
יונייטד איירליינס הודיעה: כלל עובדי חברת התעופה יידרשו להתחסן
מלבד מספר קטן של מקרים חריגים, כל 67 אלף העובדים של יונייטד בארצות הברית יידרשו לקבל את החיסון לקורונה עד אמצע חודש ספטמבר. המנכ"ל סקוט קירבי כתב לעובדים והסביר: "אני יודע שחלקכם לא מסכימים עם ההחלטה, אבל העובדות ברורות כשמש: כולם בטוחים ובריאים יותר כאשר כולם מחוסנים"

יונייטד איירליינס הפכה הבוקר (שישי) לחברת התעופה הגדולה הראשונה בארצות הברית שתחייב את כלל עובדיה לקבל חיסון לקורונה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


טייס של יונייטד איירליינס מקבל חיסון לקורונה, מוקדם יותר השנה בנמל התעופה בשיקגו (צילום: Getty Images)

 

בהודעתה של חברת התעופה משיקגו הוסבר כי 67 אלף העובדים ברחבי ארצות הברית יחויבו להתחסן, ובכך יונייטד מיישרת קו עם חברות ענק נוספות בארה"ב - ביניהן נטפליקס, ענקית המזון טייסון פודס ומיקרוסופט.

באופן רשמי, המדיניות החדשה של יונייטד תחייב את העובדים להוכיח שהם התחסנו באופן מלא, עד ה-20 בספטמבר או עד חמישה שבועות לאחר שמנהל המזון והתרופות (FDA) יעניק אישור מלא לאחד החיסונים.

חשוב לזכור כי המושג "מחוסן באופן מלא" מתייחס לכל מי שקיבל את זריקת החיסון האחרונה לפני שבועיים או יותר (במקרה של פייזר ומודרנה מדובר בזריקה השנייה, במקרה של ג'ונסון אנד ג'ונסון מדובר בזריקה היחידה).

"אנחנו יודעים שחלקכם לא מסכימים עם ההחלטה לחייב את כל עובדי יונייטד להתחסן", כתב מנכ"ל חברת התעופה, סקוט קירבי, בהודעה שהועברה לעובדים, "אבל האחריות הגדולה ביותר שלנו היא לוודא שאתה וחבריך לעבודה בטוחים ובריאים. העובדות ברורות כשמש: כולם בטוחים ובריאים יותר כאשר כולם מחוסנים".

המדיניות החדשה תחול על כלל העובדים, אך ביונייטד הדגישו שלא יחייבו מישהו להתחסן אם הוא מסרב לעשות זאת משיקולי בריאות או דת.

 

אילוסטרציה (צילום: Shutterstock)

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE