הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
איגוד השריף של סן פרנסיסקו נגד חובת החיסונים: 'שוטרים שייאלצו להתחסן יפרשו, והעיר לא יכולה להרשות זאת לעצמה"
האיגוד גינה את המדיניות החדשה המחייבת את עובדי הציבור לקבל את שתי הזריקות, וביקש מהעירייה להמשיך עם ההנחיה המאפשרת בדיקת קורונה פעם בשבוע

המאבק נגד חובת החיסונים מתרחב, כאשר איגוד השריף של סן פרנסיסקו איים היום (שישי) כי מספר בכירים יעזבו או יפרשו מוקדם אם הם יצטרכו להתחסן נגד הקורונה תחת חובת החיסונים בעיר.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


(צילום: איגוד השריף של סן פרנסיסקו)

 

המדיניות, שהוחלה בחודש שעבר, מחייבת כ-35,000 עובדי ציבור בעיר להתחסן עד ה-15 בספטמבר, אחרת הם יסתכנו בפיטורים.

ישנם פטורים דתיים ורפואיים לחובת החיסונים, אולם אלה שלא עומדים בקריטריונים הללו ועדיין מסרבים להתחסן, יעמדו בפני "השלכות עד הסוף", אמר מאוולי טוגבניה, ראש המדיניות של משרד משאבי האנוש בסן פרנסיסקו.

איגוד השריף של סן דייגו כתב בעמוד הפייסבוק שלו כי האולטימטום ייאלץ את השוטרים העובדים בסוכנות, שגם ככה סובלת מחוסר בכוח אדם, לפרוש מוקדם, משהו שהעיר "לא יכולה להרשות לעצמה". "אם השריפים ייאלצו להתחסן, אחוז מהם יפרוש מוקדם או יבקש עבודה במקומות אחרים", והעובדה שהאיוש במחלקה היא נמוכה, אובדן שריפים "ישפיע על ביטחון הציבור", נכתב.

האיגוד ביקש מהעירייה להמשיך עם ההנחיה המאפשרת בדיקות קורונה באופן קבוע, כחלופה לחובת החיסונים.

על פי האיגוד, רוב השריפים בעיר, שמספרם הוא כ-700, כבר מחוסנים. בערך 160 מהמערך אינו מחוסן, והם מעדיפים לעטות מסכות באופן קבוע ולבצע פעם בשבוע בדיקת קורונה "בשל אמונות דתיות אוחרות". "היינו רוצים שסן פרנסיסקו תתאים את ההנחיות המחייבות חיסון או בדיקה מדי שבוע", כתבו באיגוד.

גורמים בעיריית סן פרנסיסקו התנגדו לבקשת האיגוד, ואמרו כי מי שלא מוכן להתחסן נגד וירוס הקורונה הוא מהווה "סיכון בריאותי ובטיחותי לא מקובל" על העובדים האחרים והציבור. "החיסונים בטוחים, יעילים וזמינים לעובדים שלנו", מסרו.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE