הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
רפובליקנים דורשים מממשל ביידן להתנהל בשקיפות בנושא משבר המהגרים: "חוסר אחריות וסכנה"
בעוד מספר המסתננים ממשיך לשבור שיאים, מכתב נשלח למזכיר ביטחון המולדת האמריקני בטענה ש"הגבול הדרומי נמצא במשבר, למרות סירובו של ביידן לקרוא למצב בשמו"

קבוצה של 20 רפובליקנים מהבית הלבן פנו למזכיר ביטחון המולדת של ארצות הברית, אלחנדרו מיורקס, בדרישה לקבל תשובות מפורטות לשאלות בנוגע למדיניות ההגירה של ממשל ביידן.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


(צילום: רויטרס)

 

"הגבול הדרומי נמצא במשבר, למרות סירובו של ממשל ביידן לקרוא למצב בשמו", נכתב במכתב שנשלח ביום שהגיע, ותוכנו פורסם ב'פוקס ניוז'. "העם האמריקני רואה את המספרים, האמריקנים בקהילות ברחבי המדינה חשים בנטל הגבולות שלנו שפתוחים לרווחה".

"בשם אופיו חסר התקדים של המשבר הזה, זהו חוסר אחריות ואף מסוכן למחלקה שלך שלא להתנהל באופן שקוף עם האמריקנים", כתבו.

במכתב, שנכתב בשם מחוקקים כמו צ'יפ רוי מטקסס, מרג'ורי טיילור גרין מג'ורג'יה, גרג סטובה מפלורידה, לורן בובר מקולורדו ומדיסון קת'ורן מקרוליינה הצפונית – נכללו 13 בקשות נפרדות נפרדות למידע על מהגרים לא חוקיים שמנסים לחצות את הגבול בין מקסיקו לארצות הברית מאז שנכנס הנשיא ג'ו ביידן לתפקיד בינואר.

כמו כן, הרפובליקנים ביקשו לחשוף נתונים של מפר סוכני הגבול שהועברו מחדש מתפקידי סיור למתקני החזקת מהגרים, דוח על מספר המהגרים הבלתי חוקיים שנמצאו חיוביים לקורונה בזמן מעצר בארה"ב ושוחררו בעודם חולים, או שהוצע להם חיסון בזמן שהוחזקו תחת מעצר. כמו כן מידע על מספר המסתננים ששוחררו לארה"ב לאחר שנתפסו, מהגרים עם קשרים לקרטלים או ארגוני טרור, והסכום שהוצא על מזון, מחסה ותחבורה למסתננים מכספי משלם המיסים.

 

(צילום: Getty Images)

 

במסמך שהוגש לבית המשפט בשבוע שעבר, גורם בכיר במחלה לביטחון פנים העריך כי כ-210,000 מהגרים בלתי חוקיים נתפסו על ידי שירות המכס והגנת הגבול האמריקני בחודש יולי, כאשר מדובר בעלייה של 11% לעומת חודש יוני, אז נתפסו 188,829 מסתננים. מספרים אלה הם הגבוהים ביותר זה 20 שנה.

כמו כן, פקיד בכיר אמר כי יותר מ-19,000 קטינים ללא ליווי מבוגר נאספו על ידי רשויות הגבול.

המספרים הללו תוארו במכתב של הרפובליקנים כ"מחרידים", וטענו כלפי מיורקס כי זוהי "תוצאה ישירה של מדיניות הגבול החלשה של ממשל ביידן והביצועים חסרי המעוף שלך כמזכיר המשרד לביטחון הפנים".

"המישה של המשרד לביטחון הפנים היא 'בכבוד וביושר, נשמור על העם האמריקני, מולדנו והערכים שלנו", מוסיף המכתב. "בכנות, אתה לא ממלא את המשימה הזאת".

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE