הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
"חשבנו שאנו מחוסנים": אחות רפואית המתנגדת לחיסונים הזריקה 8,500 בני אדם עם מלח
לא בפעם הראשונה מקרה ביזארי מעורר סערה באירופה, בעבר זה התרחש בצרפת, ועתה בגרמניה - "היא פעלה לחלוטין ממניעים אידאולוגיים"

יותר מ-8,500 קשישים המתגוררים בעיר שורטנס שבצפון גרמניה, אשר חשבו עצמם למחוסנים, גילו כי למעשה 'עבדו עליהם' וכי הם נשארו ללא הגנה מפני קוביד-19, שכן האחות שהזריקה להם את חיסון פייזר-ביונטק, למעשה הזריקה לגופם מלח במקום חיסון פתוגני אמיתי.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


תודה לאל שהיה זה מלח ולא חומר חליפי אחר (צילום: RT)

אלפי אנשים בעיירה הקטנה 'שורטנס' שבצפון גרמניה צריכים לעבור את הליך החיסון מחדש עתה, חודשים ספורים לאחר שכביכול התחסנו נגד קוביד-19, כך חשפו הרשויות המקומיות בעקבות חקירה שהתפתחה לכדי שערוריית חיסונים לאומית שמסרבת לרדת מהכותרות בגרמניה.

"סה"כ 8,557 אנשים נמנעו מהגנה חיסונית באופן חלקי או מלא", אמר סוון אמברוסי, ראש הממשל במחוז פריסלנד.

הרשויות המקומיות מנסות כעת ליצור קשר עם כל האנשים שעלולים להיפגע מהאחות. אך נראה כי התקרית היא לא רק טעות פשוטה.

בסופו של דבר מדובר באשה אחת בלבד, עובדת לשעבר של הצלב האדום הגרמני, שהופקדה על התהליך ושעשתה זאת ממניעים אידאולוגיים כמתנגדת-חיסונים.

הנפגעים כוללים בעיקר קשישים מעל גיל 70, שקיבלו את החיסונים המזויפים בין ה-5 במרץ ועד ה-20 באפריל במרכז חיסונים מקומי בפריסלנד.

האישה שעבדה במרכז החיסונים מאז תחילת 2021 הודתה בפני עמיתה בסוף אפריל כי מילאה שישה מזרקים במי מלח.

מיד לאחר מכן הופסקה באחת עבודתה.

המשטרה מאמינה כי כל האירוע עשוי לנבוע ממניעים פוליטיים שכן החוקרים גילו כי האחות המדוברת שיתפה פוסטים המבקרים את החיסונים ואת הצעדים של ממשלת גרמניה שננקטו כדי להילחם במגיפה ברשתות החברתיות עוד לפני שהחלה לעבוד במרפאה. האישה גם שיתפה מידע "ביקורתי" על מגיפת קוביד-19 בשיחות שונות.

גרמניה היא לא המדינה היחידה שראתה אירועים כאלה במהלך מסע החיסונים שלה.

בצרפת השכנה, כ-140 איש שהגיעו למרכז החיסונים בבית החולים האוניברסיטאי ריימס בעיירה אפרנאי, 130 ק"מ צפונית-מזרחית לפריז, קיבלו זריקות של מלח לגופם במקום חיסון של ממש.

התקרית שהתרחשה באפריל נבעה מטעות בלתי מוסברת של עובדי רפואה צרפתיים - עתה אולי הטעות ברורה יותר?.

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE