הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
חשד לרצח מזעזע: תושב קליפורניה לקח את ילדיו למקסיקו, דקר אותם עשרות פעמים וחזר לארה"ב
בעל בית ספר לגלישה בסנטה ברברה נעצר בגבול הדרומי בחשד שלקח את ילדיו בני השנה ו-3 לחווה במדינה הלטינית, שם דקר את בנו 17 פעמים ואת בתו 12 פעמים

תושב קליפורניה, בעל בית ספר לגלישה בסנטה ברברה, נעצר בגבול ארצות הברית-מקסיקו, והואשם בכך שדקר באכזריות את שני ילדיו הקטנים, בני שנה ו-3, עם יתד עץ במקסיקו.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


גבול ארצות הברית - מקסיקו (צילום: Getty Images)

 

על פי הדיווחים, ביום שבת האחרון, מתיו טיילור קולמן בן ה-40 נסע עם שני ילדיו לעיר רוזריטו במקסיקו, עיירת חוץ הממוקמת כ-95 ק"מ דרומית לסן דייגו. יממה לאחר מכן, האם דיווחה לרשויות כי בעלה והילדים נעדרים כבר כ-24 שעות.

בבוקר יום שני, על פי חקירת המשטרה, קולמן לקח את ילדיו לחווה, אך כמה שעות לאחר מכן חזר למלון בלעדיהם. כך דווח ב'יוניון טריבון', שציטט מידע מאת תובע במדינת באחה קליפורניה שבמקסיקו, סאנצ'ז זמורה, כי באותו היום חקלאי מצא את גופותיהם המדממות של שני הילדים.

החקלאי סיפר שראה דם על הרצפה כשיצאה מביתו, ואז הכלבים שלו הובילו אותו לגופות.

"למען האמת, נקרעתי", סיפר החקלאי. "מיד הודעתי למנהל שלי להתקשר למשטרה, שתבוא ותחקור. פחדתי והייתי עצוב, כי מדובר בילדים קטנטנים שלא יידעו טוב יותר. אני מקווה שימצאו את מי שאחראי על כך, כי זה מעשה נורא"

על פי גורמי אכיפת החוק שהגיעו למקום, כל אחד מהילדים נמצאו עם מספר דקירות. הבן נדקר 17 פעמים והילדה 12 פעמים, וככל הנראה הרצח הנורא התבצע בעזרת יתד מעץ.

קולמן, שעל פי דיווח הוא המפעיל של ביה"ס לגלישה Lovewater, נעצר בגבול כשהגיע עם רכבו, מרצדס בנץ, ביום שלישי בסביבות השעה 7 בבוקר דרך נקודת הכניסה סן יסידרו בקליפורניה. כך נמסר מהרשויות. הוא מוחזק על ידי שוטרי הגבול וממתין להסגרה למקסיקו – שם יוגש נגדו כתב אישום בגין רצח.

סוכנויות אכיפת החוק שהיו מעורבות בפרשה כללו את ה-FBI, המכס האמריקני והגנת הגבולות, משטרת סנטה ברברה והרשויות במקסיקו.

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE