הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
הפרשה שזעזעה את פלורידה: אישה רצחה את אחיה, גופתו נקברה בחצר ביתה
חוקרי משרד השריף סבורים שהרצח אירע במאי 2014, והאישה העבירה את הגופה לבית בדניה ביץ' וקברה אותה בחצר. טיפ אנונימי הוביל לחיפוש בבית, ולאחר שהגופה זוהתה האישה נעצרה וצפויה לעמוד לדין בגין רצח מדרגה ראשונה

תושבת דרום פלורידה בת 62 מואשמת בכך שירתה למוות באחיה בשנת 2014 וקברה את גופתו בחצר של בית, כך הודיע היום (חמישי) משרד השריף במחוז בראוורד.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


החשודה שבביתה בדניה ביץ' נמצאה הגופה (צילום: משרד השריף במחוז בראוורד)

 

לפי הודעת משרד השריף, חקירת הפרשה החלה בחודש יוני האחרון כאשר שוטר לשעבר פנה לאחד הבלשים של משרד השריף וסיפר כי קיבל טיפ אנונימי לפיו דונלד מארקס שוף, אחיה של החשודה, נרצח בביתו לפני כמה שנים.

לקראת סוף חודש יוני, הבלש ג'ון קורסיו פנה לחשודה, דרלין אן שוף-ברוק, וביקש לקבוע איתה פגישה. על אף שהיא טענה שאחיה נמצא מחוץ לארצות הברית מזה מספר שנים, היא הסכימה להיפגש עמו. למחרת, עורך דין מטעמה התקשר לקורסיו וביטל את הפגישה.

 

 

במשרד השריף לא הרימו ידיים, והם בחרו לפנות לבית המשפט ולבקש לקבל צו חיפוש. לאחר שניתנו כל האישורים, ב-9 ביולי בלשי משרד השריף פשטו על הבית בדניה ביץ', בסמוך לנמל התעופה הבינלאומי של פורט לודרדייל.

במהלך החיפוש אותרה גופת גבר, ואנשי המשרד לחקירת מקרי מוות במחוז קבעו שהאיש נורה בראש מטווח אפס. הגופה הועברה לזיהוי, ומכון באזור טמפה קבע כי הגופה שייכת לדונלד שוף.

 

בלשי משרד השריף החלו לחקור את הפרשה בחודש יוני האחרון (צילום: Shutterstock)

 

במהלך יום רביעי בלשי משרד השריף שוב פשטו על הבית, הפעם במטרה לעצור את שוף-ברוק, שצפויה לעמוד לדין בחשד לרצח מדרגה ראשונה.

חוקרי משרד השריף מעריכים ששוף-ברוק ירתה למוות באחיה במאי 2014, בעת שהם היו בבית בעיר הוליווד. לאחר מכן היא העבירה את הגופה לבית השני, בדניה ביץ', שבו הגופה אותרה.

"המניע לרצח עדיין נמצא בחקירה", הסבירו במשרד השריף, "אך עדי ראייה סיפרו שהחשודה והנרצח כל הזמן התווכחו, לעיתים קרובות בנוגע לכסף. בשלב מסוים הנרצח אף האשים את אחותו בכך שגנבה ממנו כסף".

כאמור, שוף-ברוק נעצרה אתמול, ובית המשפט קבע שהיא לא תוכל להשתחרר בערבות עד תום ההליכים.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE