הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
"החברה הישראלית נפרמת מבפנים, השמדתם מצריכה פעולה בודדת": הגנרל חוסיין סלאמי בנאום "התפרים"
לאחר פגישה עם ראשי החמאס והג'יאהד האיסלאמי מחליפו של קאסם סוליימני משגר איומים חדשים לעבר ישראל על רקע המתיחות בצפון, במקביל יש לו ניתוח סוציולוגי על החברה הישראלית "המתפרקת"

הגנרל חוסיין סלאמי, מפקד משמרות המהפכה האסלאמית באיראן התהדר שוב ביום שלישי במותה המתקרב של ישראל והוסיף כי "זו אינה עוד משאלה, אלא מציאות שתתגשם בעתיד הקרוב", תוך שהוא מודיע כי "החברה הישראלית מתפוררת מבפנים", וכי "תיקח רק פעולה אחת להשמיד את ישראל".

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


הגנרל סלאמי (צילום: ברייטבארט)

הוא לא נתן ציר זמן מדויק לגבות את הטענה היהירה שהעלה רבות בעבר, אך הזהיר שהפעם הוא באמת מתכוון לכך.

הוא דיבר לאחר פגישות עם מנהיגי חמאס והג'יהאד האיסלאמי בהתאמה.

הסוכנות הרשמית למחצה של איראן 'טסנים' דיווחה שסלאמי שוחח עם מנהיגי הטרור הפלסטינים שביקרו בטהראן בעקבות "ניצחון גדול, יוצא דופן ונפלא" נגד "האויב הציוני".

"בהתחשב במציאות הבלתי ניתנת להכחשה בשטח, אנו בטוחים כי הירידה והתמוטטות המשטר הציוני היא מעבר למשאלה והיא מציאות שעלולה לקרות בעתיד הקרוב", אמר סלאמי.

ההתפארות של יום שלישי על קיצה של ישראל היא לא הפעם הראשונה שסלאמי מבטא את תחזית שכזו. כפי שדיווח ברייטבארט ניוז, בחודש מאי הוא אמר שהחברה הישראלית "נפרמת מהתפרים שלה" כשהיא נאלצת להתמודד עם עמידתם הגברית של הכוחות האיראנים.

"המערכת הציונית מתפרקת, מקרטעת ומתפוררת מבפנים. בשנה וחצי האחרונות הם ניסו להקרין דימוי עוצמתי של עצמם, כלומר לנפח את עצמם כמו בלון", אמר סלאמי הנרגש.

"השמדת המשטר הישראלי עשויה להצריך רק פעולה אחת".

לאחר מכן כיוון הגנרל את חציו לנוכחות הביטחונית של ארה"ב במזרח התיכון, ואמר כי היא "נחלשה... כל כוח חוץ-אזורי באזור נתפס כגוף זר ועליו לעזוב את האזור במוקדם או במאוחר".

הגנרל גם הוציא אזהרה ליריבים זרים.

"אויבינו עומדים בפני ירידה בכוח, ובכל יום שחלף, שיפוע הירידה הזה מואץ", אמר סלאמי, "אך איומי האויב עדיין נותרים".

לפני ההצהרה הזו הוא הזהיר שארצות הברית "קורסת" ו"תדמיתה המזויפת של וושינגטון כמעצמת על" מתמוססת.

"בחסדי אלוהים, אנו עדים לירידה המהירה של אויבינו, במיוחד ארצות הברית", אמר סלאמי במהלך טקס צבאי בטהראן, כך דיווחה סוכנות הידיעות המקומית MEHR.

השאלה הבלתי נעימה היא, האם למרבה הצער הארכי-טרוריסט צודק בדיאגנוזה שלו לגבי ארה"ב או לחילופין החברה הישראלית.

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE