הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
"מה יקרה ביום בו לא תסכימו לקבל את החיסון התשיעי?", מי הם אותם "מתנגדי החיסונים?"
ד"ר מיכל הרן הישראלית בפוסט ויראלי: "הפיד שלי מלא באנשים שמדווחים על אובדן פרנסתם, ביניהם אנשי הייטק, אחיות ועוד, רבים אחרים נרדפים במקום עבודתם או מודרים מקהילתם" • "בהסכמתכם ובתמיכתכם אתם יוצרים כאן מצב שבו אפשר יהיה לכפות גם עליכם כמעט כל דבר"

"מדובר ביותר ממיליון אנשים שרובם הגדול אנשים נורמטיביים שהם וילדיהם קיבלו את כל חיסוני השגרה", כך כתבה ד"ר מיכל הרן בפוסט ויראלי שפרסמה בחשבון הפייסבוק שלה על אותם "מתנגדי החיסונים". הפוסט זכה לng לייקים וקרוב ל-600 שיתופים. 

 

"בין המתנגדים לחיסון הקורונה נמצאים רופאים, אחיות, מדענים, עורכי-דין, שוטרים ואזרחים שומרי חוק רבים אחרים. אתם לא שומעים אותם ולא יודעים מי הם כי דעותיהם מושתקות כמעט בכל מקום ורבים מהם גם מנסים לחיות את חייהם בשקט ולא להזדהות פן יבולע להם", כתבה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


"מה יקרה ביום בו לא תסכימו לקבל את החיסון התשיעי?", מי הם אותם "מתנגדי החיסונים?" // צילום: SHUTTERSTOCK

 

עוד מציינת הרן כי אותם "מתנגדי החיסונים" הוכתרו בכינוי המכפיש הזה, שהומצא כדי לנגח אותם ולהפוך אותם למקשה דמונית אחת, רק משום שהעזו לפקפק ביעילות והבטיחות של חיסון ניסיוני אחד שפותח בקצב מטאורי וקיבל אישור חירום - או גרוע מכך סמכו על מי ששלח אותם להתחסן וסובלים כעת מתופעות לוואי קשות אחרי שקיבלו את המנה הראשונה.

 

"זכות האדם על גופו"

 

"תבינו שאתם עומדים היום בפרשת דרכים משמעותית וצריכים לבחור בין שתי אופציות קשות: האחת, לעצור לרגע, להבין ולכבד את רצונם ודעתם של אותם אנשים שאינם מעוניינים לקבל את החיסון הזה ולהילחם על הזכות הבסיסית, שמעוגנת בחוק זכויות החולה, של כל אדם על גופו", כתבה הרן, והוסיפה: "או להחליט שמעכשיו ועד עולם אתם תהיו מוכנים לשלם כל מחיר, כולל רמיסה של זכויות היסוד הבסיסיות שלכם והסכמה אפריורי לכל התערבות רפואית ניסיונית או לא ניסיונית שהממשלה תחליט שאתם צריכים לקבל, גם אם זה יהיה מנוגד לדעתכם ולשכל הישר שלכם, רק כדי לא להיכלל בקבוצה של 'מתנגדי החיסונים'".

 

עוד ציינה הרן שזה שתסכימו לקבל עוד שמונה חיסונים מסוגים שונים לא יעמוד לזכותכם ביום שבו תחליטו שהחיסון התשיעי עלול להיות מסוכן עבורכם (גם אם זה יהיה מסיבה הגיונית ואפילו אם תצליחו למצוא רופא אמיץ שיסכים איתכם). כי זה מה שקורה עכשיו לאותם אנשים ולפי האופן שבו הדברים מתרחשים, זה רק ילך ויהיה יותר קשה.

 

"תבינו שכבר עכשיו, בהסכמתכם ותמיכתכם 'מתנגד חיסונים' זה אדם שמותר להסית נגדו, לפטר אותו ממקום עבודתו, להכפיש אותו (ללא קשר למעמד שלו בחברה) ולחבל בעבודתו. הפיד שלי מלא באנשים שמדווחים על אובדן פרנסתם. ביניהם אנשי הייטק, אחיות ועוד ועוד. רבים אחרים נרדפים במקום עבודתם או מודרים מקהילתם"" ציינה הרן.

 

עוד כתבה ד"ר הרן כי "זו רק ההתחלה של מדרון חלקלק שאנחנו דוהרים בו במהירות. תבינו שזו הדקה ה-90 לעצור את מה שקורה כאן. תבינו שבהסכמתכם ובתמיכתכם אתם יוצרים כאן מצב שבו אפשר יהיה לכפות גם עליכם כמעט כל דבר. ותשאלו את עצמכם האם זה באמת העולם שאתם רוצים לחיות בו. זה רק בידיים שלכם".

2% לא
98% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE