הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
יומיים לאחר פתיחת שנת הלימודים בפלורידה: קרוב ל-500 תלמידים נשלחו לבידוד
מפקח החינוך במחוז פאלם ביץ' מאשים את מדיניות המושל, במסגרתה להורים ניתנה האפשרות לשלוח את ילדיהם לבתי הספר ללא מסכות; האמירה מגיעה לאחר ש-51 מקרים מאומתים אובחנו בקרב התלמידים ומורים, וכל מי שבא במגע עמם נדרש להיכנס לבידוד ביתי

אלפי תלמידים הלומדים במחוז פאלם ביץ' שבדרום פלורידה חזרו השבוע לבתי הספר, אך כבר ביום השני של שנת הלימודים מאות מתוכם נשלחו בחזרה לביתם ונדרשו להיכנס לבידוד.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אילוסטרציה (צילום: AP)

 

לפי משרד החינוך במחוז, נכון להיום (שישי) אובחנו 51 נשאי נגיף הקורונה, ביניהם 37 תלמידים ו-14 מורים. בחלק מבתי הספר מדובר במקרה בודד או שניים של קורונה, אך בחלק קטן קיים חשש להתפרצות של הנגיף.

בהתאם למדיניות של משרד החינוך, נקבע כי כלל התלמידים שבאו במגע עם החולים המאומתים יוכנסו לבידוד באופן מיידי. נכון להיום ישנם קרוב ל-500 תלמידים ומורים הנמצאים בבידוד ביתי.

עם כ-179 אלף תלמידים, משרד החינוך של מחוז פאלם ביץ' הינו העשירי בגודלו בארצות הברית. מוקדם יותר השנה קבע מפקח החינוך הראשי מייקל בורק, כי כלל הנמצאים בשטח בית הספר יחויבו לחבוש מסכות.

בורק סיפר כי משרד החינוך של פלורידה חייב את משרד החינוך המקומי לאפשר להורים לשלוח את ילדיהם לבית הספר ללא מסכות, ולדבריו רק כ-5,700 תלמידים, או 3%, אכן עושים זאת: "המושל חייב לקחת אחריות וליצור סדרת כללים ונהלים ברורה", הוא אמר, "העובדה שהורים יכולים לשלוח את ילדיהם לבית הספר ללא מסכות בהכרח תביא לכך שיותר ויותר תלמידים ייכנסו לבידוד".

 

מפקח החינוך בפאלם ביץ', מייקל בורק (צילום: AP)

 

כזכור, פלורידה נמצאת בשיא הגל הרביעי של הקורונה, שכן מספר המאושפזים במדינה עלה לשיא חדש מוקדם יותר השבוע עם 14,787 חולי קורונה. לשם השוואה, ביולי 2020 - חצי שנה לפני שאושר החיסון הראשון ובעת שפלורידה התמודדה עם הגל הראשון של הקורונה - מספר המאושפזים הגיע ל-12,280. במהלך הגל השלישי בחורף, שיא המאושפזים נרשם בינואר עם 8,230.

אם לא די בכך, ב-FHA הסבירו ש-90% מהמיטות בטיפול נמרץ תפוסות, ו-85% משאר מיטות האשפוז תפוסות.

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE