הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
הונאה מקוממת: כבאי שיקר וטען שנדבק בקורונה, השיג במרמה יותר מ-12 אלף דולר
רשויות החוק בדאלאס עצרו את הכבאי, וויליאם קרטר בן ה-38, והוא צפוי לעמוד לדין בגין גניבת כספי ציבור. החקירה חשפה שהוא השתמש בימי המחלה כדי לצאת לאתר נופש. כעת, הוא הוצא לחופשה ללא תשלום עד תום ההליכים

כבאי מצפון טקסס נעצר מוקדם יותר החודש בחשד להונאת ענק, במסגרתה שיקר למעסיק וסיפר שנדבק בקורונה, ולאחר מכן שלשל לכיסו דמי מחלה בגובה 12 אלף דולר.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


וויליאם ג'ורדן קרטר בן ה-38

 

מכתב האישום עולה כי החשוד, וויליאם ג'ורדן קרטר בן ה-38 - תושב העיר ראולט (Rowlett) הסמוכה לדאלאס - השיג במרמה 12,548.86 דולר במהלך ההונאה, שהחלה ב-24 במרץ והסתיימה כעבור חודש, ב-23 באפריל.

הפרשה החלה ב-24 במרץ, לאחר שקרטר טען שבת זוגו נדבקה בקורונה, ועל כן הוא ביקש לקבל דמי מחלה. לפי הבלש לי אלן ממשטרת דאלאס, שבוע לאחר מכן הוא הודיע למעסיק שלו שגם בתו הצעירה אובחנה כחיובית לנגיף.

ההונאה של קרטר התגלתה יומיים לפני שהוא היה אמור לשוב לעבודה, כאשר אמר למפקד התחנה שגם הוא נדבק בקורונה ביחד עם אשתו ובתו.

כאשר סגנית מפקדת מכבי האש בדאלאס, לורן ג'ונסון, ביקשה מקרטר להציג אישור מרופא (או לחילופין בדיקת קורונה חיובית), הכבאי הודה בתרמית.

 

סגנית מפקדת מכבי האש בדאלאס, לורן ג'ונסון

 

הבלש אלן הסביר שסגנית המפקדת "שאלה את הנאשם האם דיבר אמת במהלך הדיווחים על הידבקות בקורונה, והוא השיב שהוא 'משער שלא'. כאשר היא שאלה את הנאשם, 'מה גרם לך לפעול באופן הזה', הכבאי אמר 'תאוות בצע'. היא שאלה אותו פעם נוספת, 'עשית את כל זה כדי לא להגיע לעבודה?', והכבאי השיב בחיוב".

כאמור, קרטר השיג יותר מ-12 אלף דולר במסגרת דמי מחלה, וחקירת הפרשה העלתה שהוא הוציא 1,348.40 דולר באתר נופש מקומי, שם בילה בין ה-15 ל-18 באפריל (הימים שבהם אשתו ובתו כביכול היו חולות בקורונה).

"הנאשם קרטר השיג כספי ציבור במרמה, ביודעין ומתוך מטרה להונות את עיריית דאלאס", נכתב בכתב האישום שהוגש נגד הכבאי.

קרטר נעצר בתחילת החודש, אולם מאז הספיק להשתחרר בערבות. מאיגוד הכבאים של דאלאס נמסר שקרטר הוצא לחופשה ללא תשלום עד תום ההליכים נגדו.

 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE