הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
אב ובנו מקליפורניה נעצרו לאחר שטסו להוואי עם תעודות חיסון מזוייפות
לא ברור מדוע, אך גורמי אכיפת החוק הטיסו את השניים אל המדינה המוזהבת כדי שיעברו בדיקת קורונה, ואז החזירו אותם כדי שיעמדו בפני משפט

אב ובנו מקליפורניה טסו לחופשה בהוואי – רק כדי להיעצר בשדה התעופה ולהיכלא לאחר שהציגו תעודות חיסון מזויפות נגד קורונה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

נורברט צ'ונג בן ה-57, ובנו טרבור בן ה-19, נעצרו ביום ראשון בנמל התעופה של הונולולו באשמת ניסיון לעקוף את המדיניות "תוכנית הנסיעות הבטוחות" של הוואי על ידי הצגת תעודות מזויפות של חיסון קורונה.

זהו המעצר הראשון מסוגו במדינה, שחווה כעת זינוק חד במספר המאומתים בקורונה. ככל הנראה, מישהו הלשין על השניים כי הם טסו שלא כחוק.

סוכן של משרד היועץ המשפטי לממשלה, ארתור לוגן, אמר כי "להגיע להוואי ולהוציא אלפי דולרים על טיול, מלון, טיסות והכסף שאתה הולך לבזבז כדי להינות מהגן עדן, ואתה מסתכן בכך שתוציא עוד יותר כסף, כי אתה שם את עצמך, את המשפחה שלך ואחרים בסכנה".

אחרי שצ'ונג האב והבן נעצרו, הם טסו בחזרה לקליפורניה וביצעו בדיקת קורונה – שיצאה שלילית. אז, הם נאלצו לחזור להוואי, שם עמדו בפני שופט בבית המשפט המקומי. על פי החוק, כל מי שנמצא אשם בזיוף מסמכי חיסון, יצטרף לשלם קנס על סך 5,000 דולר ו\או שנת מאסר אחת.

לא ברור מדוע האב ובנו החליטו לזייף את תעודת החיסון, או מדוע, על פי הדיווחים, הם טסו חזרה לקליפורניה על מנת לעשות בדיקת קורונה.

ממחלקת היועמ"ש בהוואי נמסר כי "התפקיד שלנו הוא לחקור תלונות קהילתיות שמגיעות לגבי מה שקורה עם מבקרים שמשתפים פעולה או לא. ישנן מספר חקירות דומות שמתנהלות כרגע, אך זוהי החקירה הראשונה שהגיעה למעצר כזה".

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE