הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
המועמדת למושלת קליפורניה, קייטלין ג'נר, בסיור ליד החומה: "אני בעד הגירה חוקית – אך עלינו לאבטח את הגבול שלנו"
כוכבת הריאליטי שמתמודדת בבחירות המקומיות שייערכו בעוד חודש, אמרה כי יש לסיים לבנות את החומה ולדאוג לגבול בכל האמצעים הדרושים. "המקום הזה כ"כ חשוב לנו"

המועמדת הרפובליקנית לתפקיד מושל קליפורניה, קייטלין ג'נר, הגיעה ביום שישי לגבול הדרומי עם מקסיקו, בעוד מספר המהגרים הלא חוקיים הנכנסים לשטח ארצות הברית ממשיך לעלות.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


קייטלין ג'נר בסיור בגבול ארה"ב-מקסיקו (צילום: AP)

 

"בגבול קליפורניה\מקסיקו, נפגשת עם סוכני הגבול שלנו", צייצה ג'נר בחשבון הטוויטר שלה. "כמושלת, אני אדאג שכל הצרכים של גורמי אכיפת החוק ואנשי סיור הגבול שלנו ייענו. אנו צריכים לאבטח את הגבול שלנו, ואני אסירת תודה על הגברים והנשים המסכנים את חייהם כאן מדי יום".

ג'נר היא אחד מני רפובליקנים רבים שמקווים להחליף את המושל הדמוקרטי המכהן, גווין ניוסום, בבחירות שייערכו בעוד כחודש. "בשורה התחתונה, כתושבי קליפורניה עלינו לאבטח את הגבול הזה, בכל האמצעים שיידרשו" – כך צוטטה ג'נר ב'פוקס 5' של סן דייגו.

ג'נר, כוכבת ריאליטי, חזרה בסוף השבוע לארצות הברית מאוסטרליה  - שם, על פי הדיווחים, היא צילמה תוכנית ריאליטי.

על פי סקרים, מנחה הטלוויזיה לארי אלדר הקונסרבטיבי, הוא המוביל במירוץ לתפקיד מושל קליפורניה שיוציא את ניוסום ממשרדו, בעוד הוא מקבל 34% תמיכה מהציבור לעומת 12% לג'נר. אך כוכבת הריאליטי, שרוצה להפוך לפוליטיקאית, לא נרתעת מהמספרים.

 

 

"הייתי במירוצים כל חיי, וניצחתי הרבה מהם", אמרה ג'נר, שבעבר, כגבר, הייתה אתלטית אמריקנית, אלופה אולימפים במונטריאול 1976 ושיאנית עולם בקרב עשר. "אני כאן כדי לנצח, ואני יודעת שאני אנצח", הוסיפה.

ג'נר אמרה כי ניוסום מעולם לא היה בגבול במסגרת תפקידו כמושל, למרות שעל פי דיווחים המושל הדמוקרטי נפגש עם ראשי סן דייגו ליד הכניסה סן יסידרו, זמן קצר לאחר שנכנס לתפקידו במרץ 2019, כדי לדון בנושאים הקשורים לגבול.

"הגבול הזה כל כך חשוב למדינה שלנו – שאנחנו שולטים בו. גבולות כן עובדים. אני 100% בעד הגירה חוקית, ואני רוצה לראות מהגרים מגיעים למדינה שלנו. הם חלק חיוני מהחברה שלנו, הם חלק חיוני מהכלכלה ואנחנו צריכים להגן על זה", אמרה ל'פוקס 5'.

ג'נר פרסמה סרטון וידאו בחשבון הטוויטר שלה, שם ניתן לראות את החומה שלא סיימו לבנות, ועל פי החשד מהגר חוצה אותה. "עלינו לסיים לבנות את החומה", אמרה ג'נר בסרטון.

 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE