הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
בגלל ויכוח על מסכות: מורה בבי"ס יסודי בצפון קליפורניה אושפז לאחר שהותקף על ידי הורה
רופאים תפרו חתכים בפניו של מורה לכיתה ו', לאחר שאבא של אחת התלמידות התווכח עם המנהלת על חובת המסכות. "אנשים עייפים מההגבלות ומזה שאומרים להם מה לעשות"

מורה בבית ספר יסודי בצפון קליפורניה אושפז לאחר שהותקף על ידי הורה במהלך ויכוח מילולי על עטיית מסכות.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


(צילום: Getty Images)

 

המורה, המלמד ילדי כיתה ו', אושפז עם חתכים בפניו וצוותי הרפואה נאלצו לתפור את הפצעים, בעקבות מריבה אלימה בין הורה למנהל בית הספר 'שאטר קרייק אלמנטרי',  בערך 72 ק"מ מסקרמנטו. כך הסבירה טורי גיבסון, ממונה על בתי הספר במחוז אמדור.

"אני בהחלט לא אסבול אלימות", אמרה גיבסון, וכינתה את חוסר הכבוד למחנכים בזמן המגיפה כ"מביך".

הקטטה אירעה ביום רביעי, כשההורה הגיע כ-30-45 דקות לאחר תום הלימודים כדי לאסוף את בתו שהייתה במשרד המנהלת. גיבסון ציין כי גם הילדה וגם המנהל עטו מסכות על פניהם, על פי ההנחיה של משרד הבריאות של המדינה.

לטענת גיבסון, ההורה ראה מספר מחנכים מחוסנים אך ללא מסכות ברחבי המסדרונות של בית הספר, מה שגרם לו לכעוס. על פי הנוהל בקליפורניה, מורים רשאים להסיר מסכות בחברת עמיתים מחוסנים אחרים. הדבר הצית ויכוח מילולי בין האב למנהלת על נושא המסכות, בהמהלכו ההורה כינה את המצב כ"קונספירציה" וטען שמתנהגים אל הילדים "כאל חיות", ואז עזב את הקמפוס עם בתו.

זמן קצר לאחר מכן, האבא חזר לבית הספר לבד, וחזר להתווכח עם המנהלת. הסיטואציה הלכה והסלימה, אז אחד המורים הגיע וניסה להרגיע את המצב – ומאבק פיזי התפתח בין השניים.

שוטרים הוזעקו למקום, ונמסר להם כי מדובר ב"בהפרעה בין הורה ואיש צוות בקשר לקורונה ומסכות פנים". אביה של הילדה לא נעצר במקום, אך המשטרה ממשיכה לחקור.

"עד כמה שזה עצוב, אני לא המום שזה קרה. אנשים עייפים מההגבלות ומזה שאומרים להם מה לעשות", אמרה גיבסון והוסיפה שהיא מכבדת הורים אשר מגנים על ילדיהם.

בעקבות האירוע, גיבסון שלחה מכתב להורים בנוגע למצב, שם כתבה כי "אף קמפוס בית ספר לא יסבול פגיעה באנשי צוות" וכי מצבים כאלו יטופלו בבית המשפט. "זכרו, אנחנו לא אלה שקובעים את החוקים. אנחנו אלה שנדרשים לעקוב אחריהם ולאכוף אותם, במיוחד אם אנחנו רוצים להשאיר את הדלתות פתוחות ולהשאיר את התלמידים בבית הספר חמישה ימים בשבוע".

34% לא
66% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE