הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
לוס אנג'לס: אדם נדקר במהלך הפגנה נגד חובת חיסונים
עימותים פרצו בין שתי קבוצות מפגינים, האחת נגד "עריצות רפואית ודרכוני חיסונים" והשנייה הטוענת כי "אין מקום בטוח לפשיסטים"

גבר נדקר במהלך הפגנה של מתנגדי חובת חיסונים שנערכה בלוס אנג'לס ביום שבת, לאחר שפרצו עימותים אלימים בין קבוצות מפגינים. כך נמסר משוטרים שהגיעו למקום.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


צוותים רפואיים מעניקים סיוע לגבר שנדקר (צילום: איי.פי)

 

מאות אנשים התאספו על המדשאה הדרומית של בניין העירייה של לוס אנג'לס באזור השעה 14:00 ל"מצעד בחירה בחופש", שלדברי המארגנים הייתה מחאה נגד "עריצות רפואית, חיסונים חובה ודרכוני חיסונים".  המפגינים הניפו את דגלי ארצות הברית, לבשו בגדים המביעים תמיכה בנשיא לשעבר דונלד טראמפ והחזיקו שלטים הקוראים ל"חופש רפואי".

שעה לפני תחילת הפגנת מתנגדי החיסונים, התקיימה מחאה נגדית באותו מקום שקראה כי "אין מקום בטוח לפשיסטים", וכינו את אותם האנשים שמסרבים לקבל את הזריקות כ"מתנגדי החיסונים האלימים". כחצי שעה לאחר ששתי הקבוצות הפגינו באותו הזמן, פרצה קטטה בין שתיהן.

 

 

ממשרד הבריאות המקומי נמסר כי אדם אחד אושפז עם פצע דקירה. כמו כן, לא בוצעו מעצרים של מעורבים וחשודים, אך המשרה הודיעה כי החקירה נמשכת וכי הם "ממשיכים לעקוב אחר המצב". נוסף לכך, עיתונאי שהיה במקום, הותקף גם הוא על ידי מפגינים נגד חובת מסכות וחיסונים.

סרטונים שהופצו ברשתות החברתיות הראו את שתי קבוצות המפגינים מחליפים מהלומות ומרססים גז פלפל אחד על השני. "הורידו את המסכות! הורידו את המסכות לכולם!", נשמע אחד המפגינים צועק, בעוד אחר עובר לידם כאשר הוא מכוסה בדם.

מועצת העיר לוס אנג'לס, כידוע, הצביעה בתחילת השבוע בעד החלת צו המחייב הצגת הוכחת חיסון בכניסה למרחבים ציבוריים רבים, כולל מסעדות, ברים, חדרי כושר, הופעות, בתי קולנוע ועוד.

כמו כן, ביום שישי הודיעה המפקחת הזמנית מייגן ריילי כי כל עובדי מחוז ביה"ס המאוחד באל.איי יידרשו להתחסן במלואם נג הקורונה עד ה-15 באוקטובר. בעבר, ניתנה בדיקה שבועית לכל התלמידים והצוות ללא קשר למצב החיסון, דרישה אשר תישאר בתוקף.

שוטרות מעניקות סיוע לגבר שנדקר (צילום: איי.פי)

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE