הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
תקרית חמורה בגבול קליפורניה: שוטרים עצרו מסתננים תחת אש ממקסיקו
קצינים של משמר הגבול איתרו מספר מהגרים לא חוקיים שחצו את הגבול באזור סן יסידרו, ובזמן שלקחו אותם לרכב השיטור, החלו יריות לעברם מהצד השני של הגבול

שוטרי משמר הגבול ברכס הרים בקליפורניה נורו ממקסיקו בשבוע שעבר זמן שהם ביצעו מעצר של קבוצת מהגרים לא חוקיים שהסתננו לשטח ארצות הברית.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


גבול קליפורניה - מקסיקו (צילום: Getty Images)

 

ב-9 באוגוסט, בסביבות השעה 9:00 בערב, הכוחות המאבטחים את הגבול "היו מטרה למספר יריות" ליד הר אוטאי, המכיר את הפסגה הגבוהה ביותר של הרי סן יסידרו הממוקמים במחוז סן דייגו. כל על פי הודעה שפורסמה ביום שבת על ידי רשות המכס האמריקני והגנת הגבולות.

כאמור, מטח הכדורים שנורה על השוטרים היה בזמן שהם עצרו מהגרים ללא אישור כניסה, כשני קילומטרים מזרחית לאוטאי וכ-250 מטרים מצפון לגבול הבינלאומי. בזמן שהכוחות לקחו את העצורים לרכב, הם שמעו יריות לכיוונם.

השוטרים מיד הורו למהגרים לתפוס מחסה מאחורי השיחים, עוד הם מחפשים מסתור בעצמם. הכוחות החמושים הגיבו מיידית לעבר היריות, אך לא הצליחו לאתר את מקור הירי.

יחידת הקישור הבינלאומית ביקשה את עזרת הרשויות המקסיקניות, שהגיבו דרומית לגבול באזור שבו עלה החשד כי ממנו הגיעו היריות. כך לפי רשות המכס והגנת הגבולות. תושבי האזור דיווחו כי הם ראו כמה אנשים מהצד המקסיקני נמלטים מהאזור עם טנדר ואופנוע.

"אלימות בגבולות היא איום חמור על ביטחון הציבור ועל סוכני הגבול אשר אחראים לביטחון הלאומי. האירוע הזה הוא דוגמה נוספת לסכנות שעומדות בפני הקצינים שלנו מדי יום", אמר מפקד משמר הגבול של סן דייגו, אהרון הייטק. "אנחנו מתייחסים לאירוע הזה ברצינות רבה".

האירוע החמור קרה רק שלושה ימים לאחר דיווח על ירי נוסף על שוטרי משמר הגבול באל פאסו, טקסס. מפעילי מצלמות מעקב הגזרה אישרו את נוכחותם של שני חמושים ברובים היורים לעבר הגבול האמריקני של ריו גרנדה.

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE