הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
לאחר שפרסמה תמונות בעירום, בריטני ספירס מגיבה לראשונה
לפני מספר שבועות פרסמה הזמרת בעמוד האינסטגרם שלה תמונות בהן היא מופיעה ללא חלק עליון. התמונות כמובן זכו ללא מעט ביקורות מודאגות מצד מעריצים. כעת החליטה ספירס להגיב באופן רשמי ולשים סוף לשמועות בנושא

לאחר מאבק משפטי ארוך, מורכב ותקשורתי, הודיע לפני מספר ימים אביה של בריטני ספירס כי הוא עתיד לפרוש מהמשמורת על בתו, זאת לאחר 13 שנים. מאז, מיליוני מעריצים בכל רחבי העולם יצאו לחגוג את שחרורה העתידי של בריטני לחופשי, אך תמונות שהעלתה לאחרונה הצליחו לעורר שוב את הדאגה סביבה. 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


ספירס פרסמה תמונות בהן היא טופלס, והציפה לא מעט שאלות בנושא. כעת היא מחליטה להסביר את העניין באופן סופי. בפוסט מיוחד היא כתבה: ״לא עשיתי הגדלת חזה, ואני לא בהריון. יש לי הרבה ציצים כי אני אוכלת הרבה. אני חושבת שהתגובה לאישה שחם לה ורוצה להוריד שכבה היא נוראית. אני מדברת על המובן הפרקטי כמובן״, כתבה הזמרת. 

עוד כתבה כי להופיע לאורך השנים גרם לה להרגיש הרבה יותר מודעת לעצמה, מה שמקשה עליה פעמים רבות. ״נולדתי לעולם הזה עירומה. אני לא מתכוונת לפרסם תמונות טופלס במשך כל חיי, אבל זה בהחלט עוזר לי להרגיש מוארת״, סיכמה. 

כזכור, התמונות של בריטני גררו לא מעט תגובות קשות מצד מעריצים, כאשר חלק אף דאגו לשלומה וכתבו: ״משהו חשוד קורה עם בריטני״, ״אני מקווה שאת בסדר״, וכדומה. זוהי לא הפעם הראשונה שספירס מצליחה לעורר את דאגתם של המעריצים, אך כעת, לאחר הויתור של אביה על המשמורת, יש תקווה שהזמרת תצליח לפתוח דף נקי וחדש. 



13% לא
87% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE