הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
אלפי דולרים: פריס הילטון חושפת מה הפריט הכי יקר בארון שלה
כוכבת הטראש לא מסתירה את העובדה שבחשבון הבנק שלה שוכבים מיליוני דולרים. אך לאחרונה, החליטה להרחיק לכת ולחשוף מהו הפריט הכי יקר שנמצא כרגע בארון שלה. רמז: מדובר על תיק יד, משובצות עליו 60 אלף אבני סברובסקי, והוא עולה אלפי דולרים

פריס הילטון (40) עברה שנה די מטלטלת ובעיקר תקשורתית, אשר הצליחה להחזיר את כוכבת הטראש לכותרות ולמרכז הבמה. עם זוגיות חדשה, הצעת נישואין, חשיפה אמיצה על תהליך הקפאת ביציות שעברה, תוכנית בישול בכיכובה, ותוכנית דוקו אשר צפויה לתעד את ארגוני החתונה הקרובה ולצאת בקרוב. 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


החשיפה האחרונה של הילטון מזכירה לכולנו את תחילת דרכה של כוכבת הטראש, אשר התאפיינה במסיבות, אלכוהול, חברים, והרבה מאוד בזבוזים על פרטי אופנה. לאחרונה, סיפרה פריס על אחת הרכישות המוגזמות ביותר שעשתה בחייה, והצליח להפתיע אפילו אותנו. 

בין עשרות תיקי מעצבים, שמלות פאר, תכשיטים יקרים, פריס גילתה כי תיק קטן ותמים למראה הוא הפריט הכי יקר בארון שלה. מדובר על תיק בריקין בצבע ורוד אשר נעשה עבורה בהתאמה אישית, והוא כולל 60 אלף אבני סברובסקי. 

אז כמה עולה כל העונג הזה? מדובר על סכום של 65 אלף דולרים. לפי הדיווחים, לקחו שישים שעות להדביק את האבנים על התיק היוקרתי של פריס. כזכור, לאחרונה התחילו לצוץ לא מעט שמועות על הריון ראשון של הכוכבת, אך הילטון מהירה לשים קץ לשמועות. 

בתגובה הרשמית כתבה פריס בעמוד האינסטגרם האישי שלה כי היא ובן זוגה מחכים לעבור קודם כל את החתונה העתידית שלהם, ורק לאחר מכן יתחילו לחשוב ולעבוד על ילדים. כזכור, כמה חודשים קודם לכן, סיפרה פריס כי בעקבות חברתה, קים קרדשיאן, החליטה להקפיא ביציות. 



53% לא
47% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE