הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
טיפ לעובדים מול מסכים - כך תשמרו על בריאות העיניים שלכם באמצעות פעולה פשוטה
"ראייה מקרוב במשך הרבה מאוד שעות מאמצת את העין" • ד"ר גיל יוסף שחר מייסד "המרכז לרפואה בשיטת הרמב"ם" פרסם סרטון בו הוא מסביר מה קורה לעיניים שלכם כשאתם כל היום מול המחשב, ומה הפתרון הפשוט

עובדים שעות רבות מול המחשב? המאמר הזה במיוחד בשבילכם! ד"ר גיל יוסף שחר, רופא ומייסד "המרכז לרפואה בשיטת הרמב"ם", פרסם בסרטון יוטיוב קצר את השיטה. רבים מאיתנו עובדים שעות רבות ביממה מול מסך מחשב, ולעיתים אנו מסתכלים יותר מדי קרוב אל מסך המחשב.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


צילום אילוסטרציה // SHUTTERSTOCK

 

"ראייה מקרוב במשך הרבה מאוד שעות מאמצת את העין", מציין ד"ר שחר, שמוסיף כי הדבר עלול לגרום לכך שלאט לאט איכות הראייה תדרדר בחלוף הזמן.

 

"לעצור את הפעילות ולגשת לחלון"

"ההמלצה היא פעם בשעה, לכל הפחות, ואף פעם בחצי שעה לצאת רגע מהמסך. לעצור לרגע את הפעילות, לגשת לחלון ולהסתכל רחוק", ציין הד"ר והוסיף שכשמסתכלים רחוק יש הרפיה של אותם השרירים שמכווצים את האישונים, הרפיה של העין עצמה ושל הרשתית, "יש מנוחה לעין".

 

"אם אתם עובדים מול מחשב או עוסקים בקריאה, בין אם מדובר בלימוד של תכנים וטקסטים הרבה מאוד שעות ביום, או ישיבה ממושכת מול מסך מחשב - מומלץ פעם בשעה או חצי שעה, להסתכל רחוק ולתת מנוח לעיניים. כך תצמצמו משמעותית נזק לעיניים ותמנעו נזקים לטווח הרחוק", סיכם ד"ר שחר. 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE