הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
בשורות טובות לחובבי הסרטים!
"איגוד הפארקים והגנים" של סן פרנסיסקו הודיע השבוע על חזרתו של אחד האירועים האהובים בעיר - קולנוע סאנ-דאון (Sundown Cinema)

חובבי הסרטים, חובבי הפארקים בסן פרנסיסקו והמשפחות עם הילדים צריכים להיות שמחים נוכח הבשורה הבאה. "איגוד הפארקים והגנים" של סן פרנסיסקו הודיע השבוע על חזרתו של אחד האירועים האהובים בעיר - קולנוע סאנ-דאון (Sundown Cinema), כך פורסם ב-sfgate.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


צילום אילוסטרציה // SHUTTERSTOCK

 

לקראת סוף הקיץ בקליפורניה ונגיף הדלתא, שככל הנראה לקראת דעיכה, הדרך הטובה ביותר לנצל את הזמן באופן איכותי הוא באמצעות שישיות של בירות (או קופסאות מיצים לילדים), חברה טובה ושמיכה חמה תוך כדי צפייה בסרט. קולנוע סאנדאון, שבוטל בשנה שעברה עקב מגפת הקורונה, מקים חנויות בפארקים שונים ברחבי העיר בלילות נבחרים בין ה-27 באוגוסט ל-22 באוקטובר השנה.

הראשון ברשימה הוא קלאסיקה בסגנון סן פרנסיסקו Sister Act. בכיכובה של E.G.O.T זוכת וופי גולדברג. הסרט צולם, בין השאר, בכנסייה הקתולית של סנט פול. הוא יוצג ב-27 באוגוסט בפארק מיסיון דולורס. ב-10 בספטמבר ישודר "סרט פיקסאר" שיצא לאחרונה, שיוצג בפארק בכיכר אלאמו. שלושת הסרטים הבאים שיוצגו יהיו "יומני הנסיכה", "ליגה משלהם" (בכיכובו של טום הנקס), ו- "אי.טי - חבר מכוכב אחר" בפארק וושינגטון סקוור, פארק גולדן גייט וג'רי אמפיתיאטרון גרסיה בפארק מקלארן, בהתאמה.

כל ההצגות מתחילות בשעה 18:00 והם בחינם. אבל הם בטוח יתמלאו במהירות, לכן יש לשריין מקום מוקדם ככל האפשר. 

 

 



50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE