הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
אחרי כמעט שנה: ה-FDA האמריקאי נתן את האישור הרשמי לחיסון פייזר
לאחר קרוב ל-10 חודשים שהוא נתון בשימוש ה-FDA האמריקאי (מנהל הבריאות והמזון) העניק לראשונה בהיסטוריה את האישור המיוחל - התוצאה, מוסדות יחייבו בחוק חיסונים

הרגולטור הפדרלי נתן הבוקר, יום שני, אישור מלא לחיסון Pfizer COVID-19. מינהל המזון והתרופות האמריקאי אישר את הזריקה כך דיווח הוושינגטון-פוסט באופן בלעדי.

הצעד יוביל עסקים ומוסדות נוספים ליישם בחוק דרישת חיסון.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


(צילום: AHMAD GHARABLI)

כמה מומחים מתחו ביקורת על ה-FDA על כך שלא הדליק אור ירוק לחיסון מוקדם יותר, שכן גרסת דלתא המדבקת ביותר מתפשטת ברחבי ארצות הברית והעולם.

פייזר קיבלה אישור לשימוש חירום בדצמבר, והחותמת של יום שני עשויה להוביל לכך שהחיסון יידרש במסגרות מסוימות. המנתח הכללי האמריקאי, ניבא ביום ראשון כי ההרשאה תגרום ליותר מוסדות-חינוך ועסקים לחוקק מנדט לחיסון. "יש אוניברסיטאות ועסקים ששקלו להכניס דרישה לחיסון על מנת ליצור סביבה בטוחה יותר במקום עבודה, ובלמידה", אמר ד"ר ויווק מורטי לפוקס-ניוז.

"אני חושב שהודעה זו של ה-FDA עשויה לעודד אותם ולגרום להם להרגיש יותר בנוח לשים כמה דרישות". "נתנו אותו למאות מיליוני אנשים", הוסיף מורטי ברשת CNN.

"ראינו שזה עושה את העבודה שלו. ובגלל זה אנו ממשיכים להמליץ ​​לאנשים להתחסן החל מהיום ו… ברגע שהם יכולים”.

דיוויד ראד, נשיא אוניברסיטת ממפיס, התחייב לקיים מנדט חיסונים ל-COVID-19 כאשר פייזר תקבל אישור FDA.

"ברגע שה-CDC יספק אישור מלא, כמו במקרה של החיסונים האחרים, אנו נמשיך בהחלט [במנדט חיסונים נגד COVID]", אמר במאמר שפורסם ביום שישי.

"הניחוש שלי הוא שברגע שיתקבל אישור מלא, יהיה קשה יותר ברמת החקיקה למנוע חיסוני חובה".

לנשיא אוניברסיטת מדינת לואיזיאנה דעה דומה.

"אנו מצפים שמינהל המזון והתרופות יאשר בקרוב חיסון אחד או יותר ל-COVID-19. ברגע שזה יקרה, מערכת אוניברסיטת לואיזיאנה תחייב את כל הסטודנטים להתחסן", אמר וויליאם טייט, על פי פורבס.

"האוניברסיטה מעודדת בחום את הסטודנטים להתחסן כעת לקראת אישור ה-FDA".

אישור ה-FDA של החיסון של מודרנה עשוי להימשך שבועות, מכיוון שהסוכנות בוחנת את בקשת החברה, כך על פי הניו יורק טיימס.

הוועדה המייעצת למרכז לבקרת מחלות ומניעתן בנושא שיטות חיסון אישרה בשבוע שעבר את המלצת הסוכנות ​על חיזוק חיסוני פייזר ומודרנה לאנשים עם מערכת חיסונית מוחלשת.

25% לא
75% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE