הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מושל הוואי במסר לתיירים: הימנעו מהגעה למדינת האיים
תחלואת הקורונה בהוואי זינקה לשיא במהלך שבעת הימים האחרונים, וכתוצאה מכך המושל מבקש מתיירים ותושבים שלא להגיע לבתי עסק שאינם חיוניים. במקביל, מחר ייכנסו לתוקף המגבלות החדשות שהוכרזו בהוואי, לרבות האיסור על התקהלויות גדולות

תושבי הוואי ותיירים המבקרים במדינה התבקשו להגיע רק לבתי עסק המוגדרים כחיוניים, וזאת על רקע הזינוק בתחלואת הקורונה שנרשמה בשבועות האחרונים. כך אמר אתמול (שני) מושל מדינת האיים, דיוויד איגה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אילוסטרציה (צילום: Shutterstock)

 

בדומה ללאס וגאס, גם הכלכלה המקומית של הוואי בנויה על תעשיית התיירות. ולמרות זאת, המושל איגה ביקש מתיירים אמריקאים להימנע מהגעה למדינה: "זה זמן מסוכן לנסיעות, ואנחנו יודעים שזה גם לא תקופה טובה להגיע למדינת האיים", הוא הסביר.

חרף הבקשה, חשוב להבהיר שהוואי מאפשרת לתיירים אמריקאים להיכנס למדינה, בתנאי שהם מחוסנים באופן מלא או לחילופין מציגים בדיקת קורונה שלילית שבוצעה 72 שעות לפני הטיסה (בדומה לטיסות בינלאומיות). כמו כן, גם חשוב לציין שישנן מגבלות בהוואי, למשל חובת מסכות בחללים סגורים, ובתי עסק רבים כגון מסעדות פועלות במתכונת מצומצמת.

בעיר הגדולה במדינה, הונולולו, הוכרזה מדיניות חדשה שתיכנס לתוקף ביום רביעי, במסגרתה התקהלויות יוגבלו בעד 10 אנשים (בחללים סגורים) או בעד 25 אנשים (בחללים פתוחים). מדיניות זו תישאר בתוקף במשך ארבעה שבועות, לכל הפחות.

"אנחנו יודעים שתיירים שבוחרים להגיע למדינה כיום אינם זוכים לחוויית החופשה הרגילה שמקבלים בהוואי", אמר איגה, ובהמשך התייחס להחלטת רשויות הבריאות בהונולולו, "אנחנו רואים שחולי קורונה ממלאים את בתי החולים, ובייחוד את היחידות לטיפול נמרץ. אני מפציר בכולם להימנע מהתקהלויות גדולות".

 

מושל הוואי, דיוויד איגה (צילום: AP)

 

לפי נתוני אוניברסיטת ג'ונס הופקינס במרילנד, מאז תחילת המגפה העולמית אובחנו 56,670 חולי קורונה במדינת האיים. בשבעה הימים האחרונים אובחנו במדינה 4,931 נשאים חדשים, הכמות הגדולה ביותר בתוך שבוע מאז פרוץ המשבר.

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE