הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
תקרית קטלנית בדרום קליפורניה: משאית איבדה שליטה ופגעה בבית דירות
כוחות ההצלה נאלצו לקבוע את מותו של אחד הפצועים כבר בזירה, ושניים נוספים הועברו לבית החולים הסמוך. חקירה ראשונית מעלה שנהג המשאית נסע בכביש מהיר מס' 57 כאשר איבד שליטה, ירד מהכביש ופגע בלפחות 2 מבנים בבית הדירות

לפחות בן אדם אחד נהרג ושניים נוספים נפצעו מוקדם יותר היום (שלישי) במחוז אורנג' שבדרום קליפורניה, לאחר שנהג משאית איבד שליטה על רכבו ודהר אל תוך בית דירות.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


זירת האירוע, מוקדם יותר היום במחוז אורנג'

 

לפי הודעת משטרת הכבישים המהירים של קליפורניה (CHP), התאונה התרחשה בסביבות השעה 12:45 בצהריים בעיר אנהיים. חקירה ראשונית של התקרית חשפה שנהג המשאית נסע לאורך כביש מהיר מספר 57 כאשר לפתע איבד שליטה על הרכב ופגע בבית הדירות ברחוב סאנקיסט (Sunkist) הסמוך.

 

 

כוחות שיטור והצלה רבים עשו את דרכם לעבר זירת התאונה, ולפי הדיווחים ברשת פוקס המקומית בלוס אנג'לס, פרמדיקים נאלצו לקבוע את מותו של אחד הנפגעים עוד בזירה. שני פצועים נוספים פונו למרכז הרפואי של אונ' קליפורניה בארוויין.

נסיבות התאונה עדיין נחקרות, אולם בצילומים שפורסמו מזירת התאונה ניתן לראות שהמשאית פגעה בבית הדירות, יצאה מהצד השני של המבנה ופגעה במבנה נוסף.

 

 

בעקבות התאונה, שוטרי ה-CHP הורו על סגירת המחלף של כביש מהיר מספר 57 ושד' לינקולן: "אנא להימנע מהגעה לאזור, מומלץ לבחור בדרכים חלופיות", אמרו במשטרת הכבישים המהירים.

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE