הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
צדיקה: כוכבת "המפץ הגדול" מבטיחה לקנות את הסוס שהוכה באולימפיאדה
השחקנית קיילי קווקו, אותה אנו מכירים בעיקר מהסדרות "הדיילת" ו"המפץ הגדול" החליטה לקנות את הסוס אשר עבר התעללות במהלך האולימפיאדה והבטיחה: "אני אעניק לו את החיים שמגיעים לו"

חדשות טובות: נראה כי הסוס סיינט בוי, אשר הוכה באכזריות לאחר שסירב לקפוץ מעל המשוכות במהלך האולימפיאדה, צפוי לקבל ממש בקרוב אמא חדשה, אוהבת ותומכת, השחקנית קיילי קווקו. לאחרונה, חשפה השחקנית כי היא מתכוונת לקנות את סיינט בוי במטרה להעניק לו חיים טובים יותר. 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


את הידיעה המרגשת שיתפה השחקנית בעמוד האינסטגרם האישי שלה, והפוסט כמובן זכה תוך זמן קצר לאלפי תגובות מפרגנות ואוהבות, ומיליוני לייקים. כזכור, הסוס סיינט בוי שודך לרוכבת גרמנייה במהלך האולימפאידה האחרונה אשר התרחשה בטוקיו. 

הסוס, שלא היה מוכר במיוחד לרוכבת, ולא התחרה עימה קודם לכן, סירב לשתף איתה פעולה במהלך כל התחרות, מה שגרם לה להפסד כואב, לאחר שהייתה מועמדת כמעט בטוחה לזכייה. אך מה שהצליח לגרור סערה לא קטנה ברחבי הרשת הוא לא ההפסד, אלא ההתנהגות כלפי הסוס. 

המאמנת של נבחרת גרמניה, קים רייזנר, הצליחה לאבד את העשתונות לאחר שלא הצליחו לגרום לסוס לשתף פעולה, בכתה, צעקה, ואף הצליפה בו. הרוכבת הגרמנייה, הצטרפת למאמנת שלה, והשניים משכו והכו את הסוס בפני מיליוני הצופים. 

ההתנהגות הבלתי ראויה של השתיים עוררה תגובות זועמות, ומי שבחרה להגיב ולהרים את הכפפה הייתה כאמור, השחקנית קיילי קווקו. בפוסט מרגש כתבה: "אני חשה זעזוע עמוק על המחדל הנורא הזה, מדובר בהתעללות בבעלי חיים לכל דבר". 

השחקנית, אשר ידועה באהבתה הגדולה לסוסים, ובמקרה נשואה גם למאמן הסוסים קארל קוק, סיכמה ואמרה: "אני אקנה את סיינט בוי ואעניק לו את החיים שהוא ראוי להם". 

17% לא
83% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE