הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
בעקבות הפיגוע הקטלני באפגניסטן: פגישת ביידן-בנט נדחתה
ההחלטה לדחות את הפגישה התקבלה דקות ספורות לפני שהחלה, ולא ברור אם הפגישה תתקיים בשעות הערב של יום חמישי, או שמא תידחה למחר. רה"מ תכנן להמריא בחזרה ארצה כבר הערב, וזאת במטרה לנחות לפני כניסת השבת

פגישתם המתכוננת של הנשיא ביידן וראש ממשלת ישראל נפתלי בנט שתוכננה להתקיים הבוקר (חמישי) בבית הלבן נדחתה בעקבות הפיגוע הקשה בבירת אפגניסטן, קאבול, בו עשרות בני אדם נרצחו - ביניהם חיילים אמריקאים.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


רה"מ בנט במהלך המפגש עם שר ההגנה אוסטין, אתמול בפנטגון (צילום: AP)

 

בבית הלבן הודיעו שהם מבטלים את כלל הפגישות שתוכננו להתקיים במהלך היום, לרבות הפגישה עם ראש הממשלה הישראלי.

כפי שעשה במהלך השבוע החולף, הנשיא ביידן פתח את היום שלו עם תדרוך ביטחוני, בפגישה שבה נכחו מזכיר המדינה אנתוני בלינקן, שר ההגנה לויד אוסטין, יו"ר המטות המשולבים מארק מילי וקצינים המפקדים על פינוי נמה"ת בקאבול.

 

ראש הממשלה בנט נפגש גם עם מזכיר המדינה בלינקן, אתמול בוושינגטון (צילום: AP)

 

לפי הלו"ז שפורסם ע"י הבית הלבן אמש, הנשיא ביידן וראש הממשלה בנט היו אמורים להיפגש בחדר הסגלגל בשעה 11:30 בבוקר (שעון חוף מזרחי, 8:30 בבוקר בחוף המערבי ו-6:30 בערב בישראל), ולאחר מכן תוכננה פגישה נוספת של שני המנהיגים, הפעם בנוכחות של צוות היועצים הבכירים.

הנשיא ביידן אף תכנן פגישה מקוונת עם עשרות מושלים של מדינות שונות, שהסכימו לקבל פליטים מאפגניסטן, אולם גם פגישה זו בוטלה בעקבות ההתפתחויות האחרונות.

לא ברור מתי תתקיים פגישת ביידן-בנט, אולם מספר כלי תקשורת בארה"ב מדווחים שהפגישה נדחתה לשעות אחר הצהריים של יום חמישי. חשוב לזכור שראש הממשלה בנט תכנן להמריא בחזרה לישראל בסביבות השעה 9:00 בלילה (שעון חוף מזרחי) ולנחות בנתב"ג ביום שישי בשעה 4:00 אחה"צ, זמן קצר לפני כניסת השבת.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE