הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מעל ל-20 מיליון דולר: ביתו של פרנק סינטרה מוצע למכירה
אחוזת "בירדוויו" האייקונית בלוס אנג'לס שאירחה מפורסמים רבים והופיעה בסרטים ובסדרות טלוויזיה רבות מוצעת למכירה

אחוזת "בירדוויו" האייקונית בלוס אנג'לס שאירחה מפורסמים רבים והופיעה בסרטים ובסדרות טלוויזיה רבות הוצאה למכירה תמורת 21.5 מיליון דולר, כך נכתב ב"מנסיון גלובל" ובכלי תקשורת נוספים. 

המתחם, שגודלו שבעה דונמים, שתוכנן על ידי האדריכל וויליאם פריירה בשנת 1949, נרשם בעבר תמורת 12.5 מיליון דולרים בשנת 2018, כך עולה מהרישומים.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


הרישום החדש כלל 6.7 פלוס דונמים נוספים עם אישור לעשרה בתים עם כניסה נפרדת מהמעון הראשי, על פי בארי ליווינגסטון מבית התיווך מליבו הבינלאומי של סותבי, שמנהלת את המכירה. "זה מאוד יוצא דופן שיש קרוב ל-14 דונמים בלוס אנג'לס", אמר מר ליווינגסטון. "יש לך הזדמנות לבנות אולפן הקלטות, אסם, משק או מסוק על פי אישור ה-FAA".

הבית כולל 8,161 מ"ר עם שבעה חדרי שינה ושבעה חדרי אמבטיה עם נוף פנורמי של 360 מעלות שמשקיף על שמורת צ'אטסוורת' בגודל של של 1,325 דונמים ורכס הרים, כך על פי ליווינגסטון.

הבית תוכנן על ידי פריירה בערך בזמן שהוא תכנן את פירמידת טרנס-אמריקה בסן פרנסיסקו בשיא האדריכלות של אמצע המאה. "אתה יכול לעמוד בכל מקום בבית ולהתרשם מהפרטים האדריכליים הטהורים, הקו והסימטריה הם נצחיים", אמר.

הנכס יושב על גבעה  עם כניסה מגודרת ושני שלישים קילומטרים של שביל, ומציע פרטיות ואבטחה מלאה, כך אמר ליווינגסטון.

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE