הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
"Sleepy Joe": אמריקה התפוצצה מצחוק וטוויטר הוצף בבדיחות על ביידן בעקבות הנמנום בפסגה עם בנט
נראה כי לא רק בישראל, אלא גם במולדת החירות הצילומים של הנשיא המנמם הובילו לגל תגובות ברשתות החברתיות כאשר "סליפי ג'ו" הפך להאשטג הפופולרי בטוויטר

נשיא ארה"ב פגש את ראש ממשלת ישראל ביום שישי, כאשר שיחתם התמקדה ב"שותפות ההיסטורית" של שתי המדינות, שיתוף פעולה בנושאי COVID והאיום על ישראל והמזרח התיכון הנשקף מאיראן.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


"סליפי ג'ו" הפך לטרנדי בטוויטר האמריקאי במהלך 24 השעות האחרונות בשל סרטון בו נראה נשיא ארה"ב ביידן נרדם ממש באמצע שיחתו עם ראש ממשלת ישראל נפתלי בנט במהלך ביקורו ביום שישי בבית הלבן.

הסרטון הויראלי, שצולם על ידי רשת CSPAN ואמצעי תקשורת אחרים שותף אינספור פעמים ובו נראה ביידן עטוף מסכה, כמעט ללא תזוזה, אוחז את ידיו ועם עינייו עצומות במשך לפחות 30 שניות כשבנט מספר על כתיבת "עוד פרק יפה בסיפור הידידות בין שתי אומותינו".

משתמשים בערוץ היוטיוב של CSPAN חיפשו את הסרטונים, כאשר אחד מהם הציע שניתן להחליף את הנשיא "בבובת נייר ומכשיר הקלטות", ש"תהיה לה יותר נוכחות ואנרגיה מאשר ביידן עצמו".

"מסתבר ש'סליפי ג'ו 'היה כינוי שנבחר היטב על ידי טראמפ", ציין אדם אחד.

אחר אמר "אבא שלי עשה את זה פעם רק עם מרפסת וכיסא נדנדה".

מגיני ביידן בטוויטר מיהרו לדחות את הטענות שהנשיא נתפס מנמנם במהלך פגישתו עם בנט, כאשר עיתונאי פוליטיקו והושינגטון פוסט, לויס רומנו אף צייץ כי "הוא לא נרדם" וכתב CNN דניאל דייל הציע כי "הדיבורים שביידן ישן הם שטויות”.

הוויכוח התדרדר במהירות לויכוח מפלגתי הלוך ושוב, בין הדמוקרטים והרפובליקנים בארה"ב ובין תומכי בנט ובנימין נתניהו בישראל.

ה"שינה" של יום שישי לא הייתה הפעם הראשונה שבה ביידן מואשם בחטיפת נמנום במהלך אירועים ציבוריים, כשמבקרים אחרים הביעו חמלה כלפיו כבן אדם, תוך ששואלים על מצבו הקוגנטיבי ועל יכולתו לנהל את המדינה.

פגישת בנט-ביידן התקיימה יום אחד לאחר הפיגוע הקטלני בשדה התעופה בקאבול, שבו נהרגו למעלה מ-180 בני אדם, כולל 13 חיילים אמריקאים, ומאות אחרים נפצעו.

8% לא
92% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE