הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
ד"ר פאוצ'י לביידן: "זריקות הגברה כל חמישה חודשים"
זה נשמע כמו מדע בדיוני, אך נראה כי המציאות חזקה מכל דימיון, היכונו לזריקה הרביעית

זריקה כל חמישה חודשים.

על פי הדיווחים ד"ר אנתוני פאוצ'י דן בזריקות הגברה לטיפול בנגיף הקורונה הסיני כל חמישה חודשים, כך אמר הנשיא ג'ו ביידן ביום שישי, מספר ימים לאחר שפאוצ'י אמר שאין דרך לחזות במדויק מתי ארה"ב תקבל שליטה במגיפה כל עוד יש 90 מיליון אנשים לא מחוסנים הזכאים לקבל את החיסון אך ממשיכים לסרב לדקירה, כך על פי דיווח של ענקית התקשורת השמרנית - ברייטבארט.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


"השאלה שהועלתה היא האם זה צריך להיות קצר משמונה חודשים? זה אמור להיות עד חמישה חודשים? זה נדון. דיברתי עם ד"ר פאוצ'י הבוקר על כך", אמר ביידן ביום שישי במהלך ביקור בחדר הסגלגל עם ראש ממשלת ישראל נפתלי בנט. השבוע, לכאורה, האשים פאוצ'י את האמריקאים הלא מחוסנים במגיפה כשנשאל על ידי מרי לואיז-קלי מחדשות NPR האם היכן שארה"ב נמצאת מבחינת קשת המגיפה קשור בבלתי מחוסנים.

פאוצ'י טען שכן. "אתה חושב שאנחנו קרובים לשיא, או שאנחנו מסתכלים על גל אפשרי אחר עם הגעת מזג אוויר קריר יותר וילדים שחוזרים לבית הספר ואנשים בחוץ?" היא שאלה.

"מרי לואיז, בכנות, זה יהיה תלוי לחלוטין עד כמה אנחנו יעילים בחיסון אנשים", אמר פאוצ'י וקרא למיליוני האמריקאים שעד כה סירבו לקבל את הזריקה מסיבות שונות - כולל דאגות אישיות ועד לתופעות לוואי לא ידועות לטווח הארוך.

"לא יכול להיות שיש לך 90 מיליון אנשים הזכאים להתחסן שאינם מחוסנים ומצפים שתוכל להעריך תחזית טובה לגבי המקום בו אנו הולכים להיות", פתח, והאשים מראש את האמריקאים הלא מחוסנים בכך שהם עוררו זנים מוטנטים נוספים. של הנגיף הסיני.

"מכיוון שכאשר יש לך אנשים לא מחוסנים במידה שהם לא מחוסנים, יש לך את האפשרות שהנגיף ימשיך להסתובב, להשתנות, ליצור יותר גרסאות ולהחזיר אותנו למצב אחר הדומה או גרוע יותר מדלתא", אמר וחיזה שארה"ב תוכל "להתחיל באמת לקבל שליטה טובה" על הנגיף עם כניסתנו לשנה החדשה:

אם כל הדברים ילכו כפי שאנחנו רוצים, אני חושב שכשאנחנו נכנסים לסתיו ולחורף, נוכל להתחיל באמת לקבל שליטה טובה על זה כשנכנס ל-2022.

פאוצ'י דיבר בחיוב גם על מנדטי חובת חיסונים, וניבא כי יהיו "ארגונים ומפעלים וחברות" אשר "ירגישו הרבה יותר מוסמכים כעת לחייב חיסונים" לאחר אישור מינהל המזון והתרופות (FDA) לחיסון פייזר.

"הפנטגון, מכללות, אוניברסיטאות ואפילו ארגונים גדולים של מקומות תעסוקה, תאגידים גדולים עשויים לומר, זהו. אם אתה רוצה לעבוד אצלנו, עליך להתחסן", אמר פאוצ'י:

"אז אני חושב שאתה עומד לראות הרבה יותר מנדטים ובתקווה שילוב של אנשים שבעצמם מחליטים בגלל חותמת האישור הזו שהם רוצים להתחסן"

במהלך הופעה שנערכה ב'אנדרסון קופר 360' של רשת CNN, פאוצ'י אישר שוב את רצונו במנדט חיסונים, וקבע כי הוא מכבד את "חירותם של אנשים" אך הוסיף מיד כי "הגיע הזמן" ו"די מספיק ".

סקרים הצביעו על כך שרוב האמריקאים הלא מחוסנים אינם מתכוונים להתחסן, בהתייחס לחוסר אמון, כמו גם לחששות בטיחותיים.

 

75% לא
25% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE