הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
"אף אחד לא ייאלץ לקבל זריקה": פוטין מתנגד למנדט חיסונים, מציע שכל אחד יתחסן לפי רצונו
נשיא רוסיה במסר ליברלי דווקא כשבמוסקבה רבים מחוייבים להראות כי הם מחוסנים על מנת להמשיך ולעבוד בתחומי התחבורה, התיירות, והפנאי

נשיא רוסיה ולדימיר פוטין אומר כי למרות שאנשים צריכים להתחסן כדי "להתגבר על המגיפה הזו", עבודתו או חירותו של איש לא צריכים להיות תלויים בכך במידה והם מסרבים.

בסוף השבוע האחרון, במהלך פגישה עם מפלגת 'רוסיה המאוחדת' לקראת הבחירות לפרלמנט בחודש הבא, אמר פוטין "עלינו לעשות כל שביכולתנו כדי להתגבר על המגיפה הזו", והוסיף "והכלי הטוב ביותר שיש לנו במאבק זה הוא חיסון".

"החיסון הוא הנשק העיקרי נגד התפשטות הנגיף. חשוב לציין שאף אחד לא יאלץ לקבל זריקה. לחץ, שבו אנשים עלולים לאבד את מקום עבודתם, מקובל אפילו פחות. אנשים צריכים להיות משוכנעים בצורך לקבל את החיסון", הוא אמר.

"יש לעשות זאת בהתמדה ובכבוד. אנשים צריכים להיות משוכנעים בצורך להתחסן על מנת להציל את חייהם ובריאותם ולהגן על יקיריהם".

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


כפי שמציין ערוץ RT במימון המדינה הרוסית, "ביום שישי הודיע ​​שר הבריאות הרוסי מיכאיל מורשקו כי יותר מ-43 מיליון בני אדם קיבלו את אחד מארבעת החיסונים הקיימים נגד קורונה. עם זאת, המספר הזה, לדבריו, "עדיין לא מספיק " ו-"נרגיש בטוחים יותר כאשר מספר האנשים שיש להם הגנה מפני הנגיף יגיע ליותר מ-80%".

כיום קרוב לאחד מכל ארבעה רוסים חוסנו מפני הנגיף, ולא ברור כמה עוד עשויים לפתח נוגדנים לאחר שנדבקו בנגיף ברחבי המדינה.

נראה כי הערותיו של פוטין מנוגדות למדיניות הרשמית במספר מגזרים בכלכלה הרוסית. במוסקבה, למשל, חברות בתעשיות כמו אירוח, פנאי ותחבורה חייבות להוכיח ש-60% מאנשי הצוות שלהן חוסנו או שיעמדו בפני קנסות גבוהים. גורמים רשמיים אישרו כי עסקים יכולים לשלוח עובדים הביתה ללא תשלום אם הם מסרבים כדי לעמוד במכסות.

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE