הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מדהים: החברה שמשלמת לעובדים השומרים על אורח חיים בריא
"חשבנו על דרך לדחוף את הצוות לחיות בריא - והתוצאות פנומנליות" • "יש הוכחות מדעיות לכך שבריאות משפרת את הביצועים המקצועיים"

במקום שהבשורה תגיע מארה"ב, ישראל או מדינה מערבית אחרת, דווקא חברה הודית תופסת את המושכות ומציעה תוספת משכורת של חודש בשנה לעובדים שחיים בריא ושומרים על כושר גופני. "זרודה" (Zerodha)  חברת השירותים הפיננסיים יצאה ביוזמה לעידוד עובדיה להיות בריאים יותר.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


ניטין קמת' המייסד והבעלים של "זרודה" // ציוץ: מתוך לינקדין

 

בעקבות מגפת COVID-19, שיחות סביב החשיבות של אימוץ אורח חיים בריא נעשו תדירות יותר. כדוגמה לכך חברת השירותים הפיננסיים "זרודה" יצאה ביוזמה לעודד את עובדיה להיות חטובים ובריאים יותר. העובדים בארגון יעודדו לבצע שינוי בדפוסי חייהם על פני תקופה של 12 חודשים, ואף יתוגמלו על כך.

"הסגר הראשון דרדר את הבריאות"

"בסגר הראשון הצוות שלנו, כמו בכל מקום בעולם, חי ככל הנראה באופן הכי לא בריא שניתן לעלות על הדעת בשל היעדר פעילות גופנית, חוסר איזון בין עבודה לחיים, תזונה גרועה ועוד", צייץ המייסד והבעלים ניטין קמת' (Nittin Kamath) בחשבון הטוויטר שלו.

"חשבנו על דרך לדחוף את הצוות לחיות בריא - והתוצאות פנומנליות. ביקשנו מכולם להגדיר יעד של 12 חודשים לחיות אורח חיים בריא ולעדכן את ההתקדמות מדי חודש, כדי ליצור אחריות. כדי להגדיל את ההשתתפות, אמרנו שכל מי שיגיע ליעד יקבל משכורת של חודש אחד כבונוס והגרלת מזל אחת בשווי Rs 10lks (כ-13.5 אלף דולרים)".

"השינוים שהעובדים עוברים מעוררים השראה ודוחפים אחרים לפעול. יש לנו גם הוכחה לכך שבריאות משפרת גם את הביצועים המקצועיים. תוכנית Get Healthy שלנו תפעל כעת לצמיתות", ציין קמת'. 





0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE