הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
אין שכל, אין דאגות: תיירת הגיעה להוואי והציגה תעודת התחסנות של "מאדרנה"
שגיאת הכתיב המביכה חשפה כי מדובר בתעודה מזויפת, אולם רשויות החוק במדינת האיים התקשו לאתר את הצעירה משיקגו מכיוון שמסרה פרטים שגויים על בית המלון שבו התארחה. בסופו של דבר היא נעצרה רק כאשר שבה לנמל התעופה בדרכה בחזרה לביתה

תושבת אילינוי נעצרה בסוף השבוע האחרון בהוואי בחשד שעשתה שימוש בתעודת התחסנות מזויפת, וזאת לאחר שהתגלתה שגיאת כתיב בשם החיסון שהיא כביכול קיבלה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


הצעירה שנעצרה בהוואי, קלואי מרוזק, לצד התעודה עם הכיתוב 'Maderna' (צילום: מח' ביטחון הציבור בהוואי)

 

הנוסעת, קלואי מרוזק בת ה-24 משיקגו, הגיעה למדינת האיים ביום שני ה-23 באוגוסט, אך רשויות החוק בהוואי פתחו בחיפושים אחריה כאשר גילו ששם החיסון שנכתב על התעודה המזויפת היה "מאדרנה", ולא "מודרנה" ("Maderna", ולא "Moderna").

עוד דווח כי המשטרה התקשתה למצוא את התיירת הצעירה מכיוון שהיא סיפקה להם מידע שגוי בנוגע לבית המלון שבו היא צפויה לשהות. בפועל, היא נעצרה רק ביום שבת האחרון כאשר שבה לנמל התעופה בהונולולו, כדי לעלות על טיסת החזור לשיקגו.

על גבי תעודת ההתחסנות המזויפת נכתב כי הצעירה כביכול התחסנה בדלאוור, אולם בבדיקה שנעשתה מול רשויות הבריאות במדינה התגלה ששמה לא רשום באף מערכת בדלאוור.

כעת, מרוזק צפויה לעמוד לדין בגין החזקת תעודה רפואית מזויפת, וכניסה להוואי בניגוד להנחיות רשויות הבריאות. ביהמ"ש קבע כי היא תוכל להשתחרר בערבות בעבור אלפיים דולר, אך לא ברור אם התאפשר לה לעזוב את מדינת האיים.

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE