הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
ראשי ה-CDC וה-FDA מתנגדים כרגע להפצת חיסון שלישי, סוכנות הבריאות האירופית מסרבת לאשר את הצורך בו
למרות התמיכה העזה של הבית הלבן בניסונות להוציא את חיסוני ההגברה לאור, נראה כי רשויות הבריאות העצמאיות באמריקה לא מסכימות ורוצות עוד זמן לבחון את התוצאות, כל הפרטים בכתבה

ד"ר ג'נט וודקוק, הממונה בפועל של מינהל המזון והתרופות (ה-FDA), וד"ר רושל פ. וולנסקי, העומדת בראש המרכז לבקרת מחלות ומניעתן (ה-CDC), הזהירו את הבית הלבן ביום חמישי כי סוכנויותיהם לא יוכלו לקבוע אלא בעוד כמה שבועות האם להמליץ ​​על boosters רק למקבלי החיסון של Pfizer-BioNTech ואם בכלל, כך על פי הניו יורק טיימס כשבינתיים השניים מתנגדות בחריפות להמשיך קדימה עם תכנית חיסוני ההגברה של ממשל ביידן.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


בדיוק בזמן שהנשיא ביידן הבטיח לחשוף אמצעים פדרליים חדשים למאבק בגרסת הדלתא ה-NYT הודיע ​​כי ראשי ה-CDC וה-FDA יעצו לבית הלבן להקטין את התוכנית לחיסוני הגברה.

במהלך פגישה בבית הלבן, לפי הדיווחים, הם ביקשו ממתאם המגיפה של הבית הלבן, ג'ף זינטס, יותר זמן לאסוף נתונים על יעילות חיסוני ההגברה, על פי מקורות של הניו יורק טיימס.

בתגובה לשאלות NYT, הבית הלבן אמר כי הוא רק מנסה "ללכת אחרי המדע".

העובדה שהאמירה הזו אינה נכונה בעליל לא צריכה לדרוש יותר מדי הסברים.

לשאלת הפגישה, אמר דובר הבית הלבן ביום שישי, "תמיד אמרנו שנעקוב אחר המדע, וכל זה חלק מתהליך שמתנהל כעת", והוסיף כי הממשל ממתין ל"סקירה ואישור מלא" של חיסוני ההגברה.

"כאשר האישור וההמלצה יתקבלו", אמר הדובר, כריס מייגר, "נהיה מוכנים ליישם את התוכנית שפיתחו הרופאים המובילים של ארצנו כך שנמשיך להיות מובילים על הנגיף הזה".

הנשיא ביידן אמר שהתוכנית היא שכל מבוגר יקבל זריקת חיזוק שמונה חודשים לאחר שקיבל את הזריקה השנייה, כשהנשיא יטען שהיא תסיים את המגיפה מהר יותר.

בשבועות האחרונים ישנם רופאים שהתבטאו נגד זריקות אלה, בעוד ישראל מתקדמת עם התוכנית שלה, המקבילה של האיחוד האירופי ל- CDC  הודיעה השבוע כי אין צורך דוחק בזריקות נוספות. ופקידים בכירים ב- FDA התפטרו גם הם בשל חילוקי הדעות ביניהם בשל הנושא.

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE