הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
האם המרכז לבקרת מחלות של ה-EU מורכב ממתנגדי חיסונים? אירופה הרגע אמרה "לא!!" למנה שלישית לכלל האוכלוסייה
"רק לאוכלוסיות חלשות ופגיעות" כך ה-ECDC פרסם במזכר מיוחד אודותיו דיווחה סוכנות הידיעות רויטרס מוקדם יותר, ושכמובן תדעו עליו רק כאן בהיברו ניוז;

ההחלטה של ממשל ביידן לאכוף זריקות בוסטר על האוכלוסייה, זוכה להתנגדות לא רק מה-FDA שהביע התנגדות לדברים, שם התפטרו שני מפקחי חיסונים בכירים ביום שלישי, שחשפו את הכעס, התסכול והמהומה בסוכנות הפדרלית, אלא גם מאירופה.

הלילה, ה-CDC של אירופה -המרכז למניעת ובקרת מחלות האירופאי (ECDC) - אמר כי אין צורך דחוף במינוני הגדלה של חיסוני COVID -19 למחוסנים במלואם, וציטט נתונים על יעילות הזריקות.

ההערות ממשיכות הצהרה דומה של סוכנות התרופות האירופית בחודש שעבר שהודיעה כי יש צורך בנתונים נוספים אודות משך ההגנה לאחר חיסון מלא להמלצה על שימוש בזריקות הגברה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


העדויות על יעילות בעולם האמיתי מראות כי כל החיסונים המורשים מגנים מאוד מפני אשפוז הקשור ל- COVID-19, מחלות קשות ומוות, אמר ה-ECDC. אך מהסוכנות נמסר כי ניתן לשקול מינונים נוספים לאנשים שחווים תגובה מוגבלת, והוסיפו כי יש להתייחס לזריקות אלה באופן שונה.

ממשלת ארה"ב החלה במתן מנה שלישית של חיסוני Pfizer Inc-BioNTech ו-Moderna Inc לבעלי אוכלוסיות פגיעות, וגם גרמניה וצרפת יעשו כן.

מבט אחד על מספר המקרים הגואה בישראל, שלא רק שיש לה את שיעור החיסונים הגבוה ביותר אלא גם בעל זריקות החיזוק הגבוה ביותר, מעיד שמשהו מאוד לא בסדר.

עם הגישה ה"מדעית" הנוכחית למאבק ב-covid.

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE