הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
דה-סנטיס מגיב לשמועות כי הוא ירוץ לנשיאות בבחירות 2024
לאחרונה עלו ספקולציות שונות כי מושל פלורידה יתמודד על מקומו בבית הלבן כנציג הרפובליקנים. אתמול, הוא התייחס לראשונה לדברים הללו ושלל אותם על הסף

מושל פלורידה, רון דה-סנטיס, התייחס אתמול (שלישי) לשמועות על כך שהוא יתמודד בבחירות לנשיאות ארצות הברית שייערכו ב-2024, ושלל אותן על הסף.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


מושל פלורידה, רון דה-סנטיס (צילום: Shutterstock)

 

"כל הספקולציות לגביי הן שמועות טהורות", אמר דה-סנטיס במהלך מסיבת עיתונאים בנושא הקורונה. "אני בסך הכול עושה את העבודה שלי, ואנחנו עובדים קשה. אני שומע את כל הדברים האלה, ובכנות, אלו שטויות".

דבריו של מושל פלורידה הרפובליקני מגיעים ימים ספורים לפני שהוא ייקח חלק באירוע בנברסקה, עם עוד מועמדים פוטנציאליים שצפויים להתמודד בבחירות 2024. במהלך האירוע, דה-סנטיס צפוי לשאת נאום לצד סגן הנשיא לשעבר, מייק פנקס, והסנאטור הרפובליקני מטקסס טד קרוז.

המושל, במובנים רבים, השווה את עצמו לנשיא לשעבר דונלד טראמפ, והתייצב בחזית המתנגדים למדיניות המיושמת על ידי הממשל של הנשיא ג'ו ביידן בנושא חובת מסכות וסגרים בגלל מגפת הקורונה.

דה-סנטיס התייחס לשמועות הללו באותו היום שבו רשת 'פוקס ניוז' אישרה כי הנשיא לשעבר טראמפ יקיים עצרת באוקטובר באיווה, שם הוא ניצח בבחירות 2016 ובאחרונות, מה שמחזק עוד יותר את הטענות כי הוא יתמודד שוב על הכיסא בבית הלבן בעוד כשלוש שנים.

בחודש אפריל האחרון, טראמפ אמר כי הוא "בוודאי" יראה בדה-סנטיס כעמית למירוץ לבית הלבן ב-2024, אם מושל פלורידה אכן יבחר להתמודד. "תמכתי בדה-סנטיס, ואחרי זה הוא המריא כמו רקטה. הוא עושה עבודה נהדרת כמושל", אמר אז הנשיא ה-45.

נוסף על כך, בסקר של הוועדה השמרנית שנערך במהלך הקיץ, המשתתפים התבקשו לענות למי מתוך המועמדים הפוטנציאליים הם יצביעו בבחירות 2024, רפובליקנים ודמוקרטים כאחד. דה-סנטיס קיבל 74 אחוזי תמיכה, בעוד הנשיא לשעבר טראמפ קיבל 71% בלבד.

 

9% לא
91% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE