הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
צפו: דוברת הבית הלבן ברחה מהבמה כשנשאלה על הקשר בין פאוצ'י ומעבדת ווהאן
האם הדבר קשור אולי בעובדה שחברה שבה השקיע האנטר ביידן 30 מיליון דולרים מימנה את EcoHealth דרכה הזרים פאוצ'י כספים למעבדת ווהאן בשם משלם המיסים האמריקאי?

במהלך תדרוך עיתונאים שנערך ביום רביעי, ברחה מזכירת העיתונות ודוברת הבית הלבן, ג'ן פסאקי, מהחדר כשכתב שאל על מסמכים המראים שד"ר פאוצ'י שיקר בנוגע למחקר תפקוד הרווח המסוכן של ה-NIH שנערך ומומן במעבדה הידועה לשמצה בווהאן בסין.

כתב 'ניוזמקס' אמרלד רובינסון שאל את פסאקי על "הסיפור אודות ד"ר פאוצ'י שפטרסם אתמול ב-The Intercept. פרסום מסמך שמראה שהד"ר לא היה אמין".

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


המאמר כידוע סיפק תיעוד המאשר דיווחים קודמים לפיהם ה-NIH השתמש בברית EcoHealth של מקורבו של פאוצ'י פיטר דשאק כדי להזרים כספים לתוכנית המחקר של מכון ווהאן לווירוולוגיה עבור המחקרים המסוכנים וזאת למרות שפאוצ'י הכחיש את הדברים.

אולי הממשל בורח מהשאלה הזו בגלל קשרי משפחה.

ביוני דיווח Infowars על חברת השקעות של האנטר ביידן Rosemont Seneca Technology Partners (RSTP) שסיפקה 30 מיליון דולר לחברה בשם Metabiota כדי לסייע "להגן על העולם מפני התפשטות מגיפות".

שנה לפני שהחברה של ביידן החלה במימון Metabiota, חברת מעקב אחר מחלות זו שיתפה פעולה עם EcoHealth Alliance במסגרת פרויקט החיזוי של USAID.

בשנת 2014, מטאביוטה, EcoHealth, ומכון ווהאן כולם חקרו מחלות זיהומיות הנובעות מעטלפים בסין.

44% לא
56% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE