הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
לאחר שש עונות: הגיע הזמן להיפרד מהסדרה "לוציפר"
זה הזמן לומר שלום לאחד הסדרות המדוברות ביותר של השנים האחרונות, אשר הצליחה להפוך להיות לא רק מבוקשת ופופולרית בכל רחבי העולם, אלא גם סדרה ממכרת, מהנה, נוגעת ללב, וחכמה

מאז שעלתה לאוויר, אי שם בשנת 2016 ולאחר שש עונות, הגיע הסוף. הסדרה המדוברת "לוציפר" הגיעה לסיומה. כידוע, הסדרה הצליחה להפוך לאחת הסדרות הפופולריות ביותר בעולם בשנה האחרונה. בקיצור, עוד הצלחה בינלאומית מבית ענקית הסטרימינג, נטפליקס.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


נכון, לא מדובר בסדרת מופת, אך ללא כל ספק, מדובר על ממתק טלווזיוני מהנה ומשעשע, ובעיקר, ממכר. שש העונות של "לוציפר" היו טובות, והיוצרים הצליחו לספק שוב ושוב את הסחורה, מלאכה לא קלה לכשעצמה. הדמויות לאורך העונות היו עגולות, מעניינות, מעוררות הזדהות, לא מתנשאות.

מי שצפה ועקב אחר הסדרה, יודע כי כמעט כל דמות לאורך העונות, עברה מסע, כלומר, התחילה עם קווי אופי מסוימים, וסיימה בנקודה אחרת, בוגרת יותר. הדמות המוסרית ביותר בסופו של יום מוסרת את בתה לאימוץ,  נערה מתבגרת ובלתי נסבלת שהופכת לאישה נעימת הליכות, וכמובן, התהליך החשוב והגדול ביותר, של לוציפר עצמו. 

כידוע, לוציפר התחיל את דרכו בעונה הראשונה בתור גבר מלא אגו, נהנתן, מפונפן, רודף שמלות. אך די מהר הוא מתגלה כאדם מורכב, אשר מתמודד כל חייו עם מערכת יחסים מורכבת מול אביו. כאמור, "לוציפר" הצליחה לספק את הסחורה שוב ושוב, במשך שש עונות, ובמילים אחרות, במידה ועוד לא יצא לכם לצפות, זה בדיוק הזמן, כשכל העונות זמינות לצפייה. 

2% לא
98% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE