הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
עובדי יונייטד איירליינס שלא יתחסנו יוצאו לחופשה ללא תשלום
חברת התעופה הגדולה הראשונה שהודיעה על חובת חיסונים לעובדיה פרסמה מדיניות חדשה, בה עובדים שיבחרו שלא להתחסן בגלל דתם יוצאו לחופשה ללא תשלום עד "שהמגפה תדעך באופן משמעותי"

עובדי יונייטד איירליינס שלא יתחסנו לקורונה משיקולים דתיים יוצאו לחופשה ללא תשלום החל מחודש הבא, כך על פי הודעת חברת התעופה שנמסרה מוקדם יותר השבוע.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אילוסטרציה (צילום: Shutterstock)

 

כזכור, בתחילת חודש אוגוסט יונייטד איירליינס הפכה לחברת התעופה האמריקאית הגדולה הראשונה שמחייבת את כלל עובדיה לקבל חיסון לקורונה.

המדיניות חלה על כ-67 אלף עובדי יונייטד בארה"ב, והם נדרשים להוכיח שהם מחוסנים 'באופן מלא' עד ה-20 בספטמבר. עם זאת, ביונייטד הדגישו שלא יחייבו מישהו להתחסן אם הוא מסרב לעשות זאת משיקולי בריאות או דת.

אלא שכעת נודע שכל מי שלא יתחסן משיקולי דת יוצא לחופשה ללא תשלום, ויתאפשר להם לחזור לעבודה רק "כאשר המגפה תדעך באופן משמעותי". כמו כן, עובדים שייבקשו שלא להתחסן משיקולי דת ושבקשתם תידחה ע"י החברה יידרשו לקבל את זריקת החיסון הראשונה עד ה-27 בספטמבר, או לחילופין לסיים את עבודתם בחברה.

בנוסף, עובדים שלא יתחסנו משיקולים בריאותיים יידרשו להישאר בבית במסגרת ימי מחלה, אולם לא ברור אם הם יקבלו תשלום על כך.

"אנחנו יודעים שחלקכם לא מסכימים עם ההחלטה לחייב את כל עובדי יונייטד להתחסן", כתב מנכ"ל חברת התעופה, סקוט קירבי, בהודעה שהועברה לעובדים בחודש שעבר, "אבל האחריות הגדולה ביותר שלנו היא לוודא שאתה וחבריך לעבודה בטוחים ובריאים. העובדות ברורות כשמש: כולם בטוחים ובריאים יותר כאשר כולם מחוסנים".

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE