הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
טראמפ: "אבקר בגראונד זירו לציון יום השנה ה-20 ל-9/11
הנשיא ה-45 הודיע על כוונתו להגיע לניו יורק היום בשעות הצהריים כדי לבקר בגראונד זירו במסגרת אירועי 20 השנה לציון אסון התאומים

הנשיא לשעבר, דונלד טראמפ, אמר כי הוא יבקר בשבת בגראונד זירו לציון 20 שנה להתקפות הטרור של ה-11 בספטמבר.

הנשיא ה-45 חשף כי ייסע למנהטן בראיון ל-Fox News Friday.

טראמפ סגר שפתיים לגבי האם יציין את הטרגדיה בניו יורק.

ביום חמישי דיווח העיתון "ניו ג'רזי גלוב" כי הנשיא לשעבר יבקר בגראונד זירו בשעות אחר הצהריים המוקדמות של השבת, לאחר סיום הטקס הפורמלי באנדרטה ובמוזיאון ה-11 בספטמבר.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים



טראמפ לא צפוי לפגוש בנשיא ביידן.

הנשיא והגברת הראשונה ג'יל ביידן אמורים להשתתף בתחילת הטקס בשעה 8:30 בבוקר לפני שיעזבו את ניו יורק בסביבות השעה 10 בבוקר כדי להשתתף בטקס בשאנקסוויל - מקום התרסקות טיסת 93 של יונייטד איירליינס.

טראמפ הביע בשבועות האחרונים ביקורת על ביידן על השתלטות הטליבאן על אפגניסטן ועל הנסיגה הכאוטית של הכוחות האמריקאים מהמדינה לאחר 20 שנות מלחמה.

"זה מדכא מאוד", אמר טראמפ לפוקס ניוז ביום שישי בנוגע לרגשותיו ביום השנה.

"זה היה אמור להיות יום של ניצחון. עכשיו זה יום של מבוכה. איך זה קורה?"

"אני חושב שביידן מיהר [בנסיגה האפגנית] לנסות לתבוע ניצחון", הוסיף הנשיא לשעבר, "ועכשיו הוא נראה כמו טיפש".

בתחילה הודיע ​​ביידן באפריל כי כל כוחות הלחימה האמריקאים ייצאו מאפגניסטן עד ה-11 בספטמבר השנה, ואז העביר את המועד האחרון עד סוף אוגוסט.

ציר הזמן הדחוס הזה, יחד עם ההתקדמות המהירה של הטליבאן, הוביל לסצנות של כאוס וטרגדיה כאשר הצבא האמריקאי ניסה להטיס אלפי אזרחים אמריקאים ואת בני בריתם האפגנים משדה התעופה הבינלאומי של קאבול.

לאחר ביקורו בניו יורק, הנשיא לשעבר אמור להגיע לפלורידה, שם יספקו הוא ובנו דונלד טראמפ ג'וניור פרשנות בזירת איגרוף בת שמונה סיבובים בין אלוף העולם לשעבר במשקל כבד איוונדר הוליפילד לאלוף ה-UFC לשעבר ויטור בלפורט.

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE