הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
"פאוצ'י התנסה גם בנגיפי MERS!" - ראש ה-FDA לשעבר מטיל פצצה!
נראה שאין גבול למדען הזה, כך לפחות לפי ראש ה-FDA לשעבר ואחד מראשי פייזר ד"ר סקוט גוטליב שחושף כי פאוצ'י ביצע ניסויים מסוכנים בנגיפים הרבה יותר מסוכנים מ-SARS קורונה

ראש ה- FDA לשעבר וחבר מועצת המנהלים הנוכחי של פייזר, ד"ר סקוט גוטליב, הגיב השבוע לגילויים נוספים בנוגע למימון מחקר תפקוד הרווח המסוכן של אנתוני פאוצ'י, וציין כי התגלתה עובדה שטרם הייתה ידועה כי בוצעה מניפולציה במעבדה על נגיפי קורונה דמויי MERS, שהם אפילו קטלניים יותר מקרוביהם דמויי ה-SARS.

גוטליב ציין כי מסמכים שהתקבלו במסגרת ה-FOIA מראים גם כי הנגיפים נעשו קטלניים יותר לבני אדם במספר מעבדות ברחבי ווהאן, כולל מתקן בסכנה ביולוגית ברמה שלוש, שיש לו אבטחה פחותה מהמעבדות ברמה ארבע שהוזכרה ביחס להתפרצות.

"אם זה היה תועלתני או לא, זה דיון פוליטי ומשפטי", אמר גוטליב בראיון ל-CNBC.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


הוא הוסיף, "השורה התחתונה היא שהם עשו מחקר על וירוסים באותו מכון שהפך את הנגיפים האלה למסוכנים יותר לבני אדם. והתמודדו עם הנגיפים בדרכים שיכולות להגביר את שחרורם, במיוחד על ידי הדבקה של בעלי חיים מהונדסים בעלי מערכת חיסון הומנית לחלוטין".

"הם עשו דברים באותה מעבדה שיכולים היו להוביל לנסיבות שבהן משהו שעלול להיות מסוכן יותר לבני אדם יכול היה להימלט", הדגיש עוד גוטליב.

הוא המשיך, "מה שמגלים מסמכים אלה הם שני פרטים מעניינים שלא ידעתי קודם. ראשית, נערכו ניסויים בנגיפי קורונה דמויי MERS, לא רק בנגיפי קורונה דמויי SARS. שנית, הם אישרו את מה שחשדנו בנוגע למחקר קורונה שנעשה במכונים אחרים ברחבי ווהאן... במתקן בידוד ביולוגי ברמה שלוש".

גוטליב ציין בעבר כי "סוגים אלה של דליפות מעבדה קורים כל הזמן", והזהיר כי "בסין שישה ההתפרצויות האחרונות של SARS-1 היו מחוץ למעבדות, כולל ההתפרצות האחרונה שהייתה ידועה, שהיתה התפרצות די נרחבת. שסין בתחילה לא חשפה שיצאה מהמעבדה".

"זה נחשף רק לבסוף על ידי כמה עיתונאים שהצליחו להתחקות אחר ההתפרצות הזו במעבדה", הסביר גוטליב בחודש מאי.

גוטליב גם חשף לאחרונה כי פאוצ'י הדריך את מנהיגי הבריאות העולמיים באביב 2020 כי דליפת מעבדה היא סיבה אפשרית להתפרצות ה-COVID.

בהופעה בחדשות CBS הודה גוטליב כי פאוצ'י אמר ליועצי הבריאות הממשלתיים כי הנגיף "נראה יוצא דופן" וכי למדענים איתם הוא עובד "יש חשדות" שהוא הופעל.

כבר כמעט 18 חודשים, ראש ה- FDA לשעבר קורא לחקירה מעמיקה של הסתרת ההתפרצות בסין.

14% לא
86% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE