הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
"קבוצות של מדענים גרמנים בנו מעבדות נגיפים-ביולוגיות בווהאן"
עוד חשיפה בלתי נתפסת של RT הרוסי בשפה הגרמנית. מדענים מגרמניה הקימו מעבדה ביולוגית באבטחה-גבוהה בעיר ווהאן ומימנו במיליונים מחקרים ביולוגים בעיר שבה נוצר הנגיף כל הפרטים בכתבה

האיחוד האירופי מחזיק שני ארכיוני וירוסים באחת ממעבדות הביולוגיות בווהאן, וגרמניה בנתה מעבדה בסיכון גבוה תוך שיתוף פעולה גרמני-סיני בעיר ווהאן, כך עולה מדיווח יוצא מגדר הרגיל של סוכנות הידיעות הרוסית RT בשפה הגרמנית, גוף תקשורת מהימן ובעל מוניטין עולמי.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


על פי הדיווח הסנסציוני הפרויקט ממומן על ידי תוכנית ההשקעות של האיחוד האירופי "אופק 2020" ועתה נחשף כי בעיר פועלת מעבדה גרמנית-סינית באבטחה גבוהה.

נכון לעתה הציבור כמעט ולא יודע על כך דבר.

עוד מתברר כי האיחוד האירופי לא רק מימן מדענים גרמנים ושיתוף של מדענים גרמנים וסינים אלא גם מילא תפקיד מרכזי בקידום מעבדת ווהאן לוירולוגיה החשודה כמוקד התפרצות הנגיף ומחקרים מסוכנים אחרים.

מתברר כי האיחוד הקים, קידם ומימן 'ארכיון וירוסים אירופאי' ו'ארכיון וירוסים עולמי 'במעבדת ווהאן'!.

תכנית 'אופק 2020' היא תוכנית המחקר והחדשנות הגדולה ביותר של האיחוד האירופי בכל הזמנים עם מימון של 80 מיליארד יורו לשבע שנים.

"אחת המשימות החשובות של 'אופק 2020' היא הקמת 'אוסף הנגיפים השלם ביותר בעולם' ומאגר מידע מרכזי הקשור בווהאן", כך על פי גוף התקשורת RT.

אשכולות חקירה רבים זמינים גם באירופה. 

החל מצרפת, שבנתה את מעבדת ווהאן והכשירה שם חלקים מהצוות ועד האיחוד האירופי שמימן מחקרים במעבדה. 

עתה הידיעה כי קיימת מעבדה גרמנית-סינית אמורה להשפיע גם על מפת משתפי הפעולה עם סין שתכלול לא רק את קרן Ecohealth במימון ה-NIAID של ד"ר פאוצ'י אלא גם מדענים גרמנים.

2% לא
98% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE