הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
האם טראמפ ירוץ בבחירות 2024? "אני חושב שאתה הולך להיות מאושר"
הנשיא לשעבר השתתף בטקס לציון 20 שנה לפיגועי 11\9, אז נשאל האם הוא ינסה לחזור לבית הלבן. תחילה אמר ש"זו שאלה קשה", אך אז הוסיף: "למעשה, בשבילי זו שאלה קלה"

מאז שעזב את הבית הלבן, דונלד טראמפ מפלרטט שוב ושוב עם הרעיון להתמודד בבחירות לנשיאות בשנת 2024. והוא עשה זאת שוב במהלך סוף השבוע, כאשר עצר במחוז המשטרה של ניו יורק כחלק מטקסים לציון יום השנה ה-20 לפיגוע 11\9.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


הנשיא לשעבר דונלד טראמפ (צילום: Shutterstock)

 

כאשר נשא דברים אל מול אנשי כוחות הביטחון, טראמפ נשאל על ידי אחד השוטרים האם הוא מתכוון לרוץ בבחירות הבאות לנשיאות ארצות הברית, או אולי להתמודד על תפקיד ראש עיריית ניו יורק. הנשיא לשעבר ענה: "זו שאלה קשה".

אבל אז הוא המשיך, "למעשה, בשבילי זו שאלה קלה. כלומר, אני יודע מה אני הולכת לעשות, אבל אני לא אמור לדבר על זה עדיין מבחינת חוקי מימון הקמפיינים, אשר, בכנות, הם מגוחכים". אז, כפי שאמר כבר פעמים רבות בנושא, טראמפ אמר לשוטר: "אני חושב שאתה הולך להיות מאושר".

בעוד פוליטיקאים מרחבי המדינה השתמשו במלאת 20 שנה לפיגועי הטרור שגבו את חייהם של כמעט 3,000 איש כדי להעביר מסר של אחדות, טראמפ פרסם סרטון אשר מותח ביקורת על התמודדותו של הנשיא ביידן בנסיגה האמריקנית מאפגניסטן וההשתלטות המהירה להפליא של הטליבאן. 

במהלך דבריו בתחנת המשטרה, לא רחוק ממגדל טראמפ, הנשיא לשעבר האשים את ביידן ב"חוסר כשירות קיצונית" בגין התנהלותו בנסיגה, שהוצאה במקור על ידי עסקה של ממשל טראמפ. 

באותו היום, הנשיא ביידן, יחד עם ברק אובמה וביל קלינטון, וכן פוליטיקאים רבים אחרים, השתתפו בטקס קריאת השמות המסורתי באתר מגדלי התאומים שקרסו באותו פיגוע נוראי. הדוברת של טראמפ, ליז הרינגטון, אמרה כי "הייתה לו את האפשרות להשתתף" בטרס במרכז העיר ניור יורק, "אך החליט לכבד את היום עם עצירות שונות". 

בעוד שסקר אחר סקר מצביע על כך שרוב הרפובליקנים רוצים שטראמפ יישאר כראש המפלגה ויתמודד כמנהיגם בבחירות 2024, סקר חדש הראה שרבים חלוקים בשאלה האם טראמפ בכלל יכול לחזור אל הבית הלבן. 

51% מהרפובליקנים ומהעצמאים המובילים במפלגה הרפובליקנים שנשאלו בסקר של סי.אן.אן, ענו כי יש להם סיכוי טוב יותר לזכות בכוח בבית הלבן אם המועמד של המפלגה יהיה טראמפ. אך 49% אמרו כי המפלגה תהיה טובה יותר אם מישהו אחר יוביל אותה. 

5% לא
95% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE