הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
אנריקה איגלסיאס חושף: "האלבום הבא שלי יהיה האחרון"
בשורה מפתיעה ועצובה עבור המעריצים של הזמר הלטיני, אשר הודיע לאחרונה כי החליט לסיים את קריירת השירה שלו. בראיון חדש הסביר כי הוא חושב על פרישה כבר משנת 2015

מסתבר כי האלבום החדש של הזמר אנריקה איגלסיאס אשר עתיד לצאת ממש בקרוב עומד להיות האחרון בקריירת השירה המפוארת שלו. היוצר והזמר אשר טיפח קהל מעריצים לא קטן לאורך השנים, הודיע לאחרונה כי החליט לפרוש בשיא, ולסיים את קריירת השירה שלו. 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


את הבשורה המפתיעה סיפר הזמר במהלך ראיון בשידור חי בתוכנית של ריקי מרטין אשר עלתה בעמוד האינסטגרם האישי שלו. "זה הולך להיות האלבום האחרון. זה לא מחשבה חדשה, אני חושב על זה כבר הרבה שנים, משנת 2015", סיפר איגלסיאס.

עוד הוסיף ואמר כי האלבום האחרון צפוי לצאת בשני חלקים. אם אתם נמנים עם המעריצים של הזמר כדאי שתדעו כי אין זה אומר כי איגלסיאס לא יוצא לעולם יותר מוזיקה חדשה. "אני לא אפסיק לכתוב מוזיקה, זה מה שאני אוהב לעשות. אבל אעשה את זה בדרך שלי. לא בהכרח בתור אלבום". 

במהלך הקריירה המרשימה שלו, שיחרר איגלסיאס עשרה אלבומים וזכה בשלושה פרסי גראמי. כזכור, בתחילת משבר הקורונה שיתף איגלסיאס כי אביו החורג, קרלוס פלקו, נפטר מהנגיף, בגיל 89. את הידיעה שיתף עם המעריצים בעמוד האינסטגרם שלו, והוסיף תמונה של השניים. 

 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE