הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
שריף בקליפורניה: "אני מסרב לאכוף את מנדט החיסונים"
השריף של מחוז ריברסייד בקליפורניה מסרב להיכנע לתכתיבי המושל ובית המחוקקים של קליפורניה כמו גם לתכתיבי הממשל הפדרלי - "אני כאן לשמור על חירותכם"

שריף מקליפורניה הודיע ביום שני כי הוא לא יאלץ את עובדי המחלקה או מועמדים לעבודה להתחסן נגד COVID-19, למרות הוראת בריאות הציבור ממלכתית המחייבת עובדים ב"מסגרות התכנסות בסיכון גבוה", כגון בתי סוהר לקבל חיסונים או להיבדק באופן קבוע.

בפודקאסט וידאו שפורסם בדף הפייסבוק של מחלקת השריף במחוז ריברסייד ב-10 בספטמבר, הצהיר השריף צ'אד ביאנקו כי הוא לא יחייב עובדים במחלקת השריף לקבל את החיסון נגד COVID-19, אך טען כי הוא עצמו "לא מתנגד חיסונים".

"אני לא אנטי-חיסון, אני אנטי-חיסון לצ'אד, אבל זה לא אומר שאני אנטי למישהו אחר שמרגיש שהוא עשוי להזדקק לזה, או שכן צריך זאת, בסיכון גבוה קטגוריות, או אפילו אם זה רק גורם לך להרגיש טוב יותר", אמר ביאנקו.

"הרבה מנהלי מחלקות, רשויות אכיפת חוק שונות ממציאות מדיניות או דברים כאלה, ומבחינתי אני לא אחייב חיסון לעובדינו, לא נהפוך את זה לחובה עבור כל עובד חדש", המשיך.

"אני מאמין שזו בחירה אישית מאוד ושאתה צריך לקבל החלטה". ביאנקו חזר על עמדתו בנוגע לחיסונים ומה שהוא הגדיר כ"התגברות של ממשלת עריצות", וציין כי זוהי חובתו החוקתית ואחריותו להגן על הציבור.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


"בשבועיים האחרונים הרעיון של חיסון בכפייה עורר דאגה רבה ברחבי המדינה כולה", אמר ביאנקו בהודעתו ביום שני.

"כדי לחזור על ההקשר של הפודקאסט, אני לא אוכף את מנדט החיסון על עובדי מחלקת השריף".

"לממשלה אין יכולת ואין סמכות להורות על בחירותיך הבריאותיות. כשריף ​יש לי חובה לשמור על חירותך", המשיך.

"אני בהחלט לא נגד חיסונים. אני נגד חיסון בשבילי. החלטה זו צריכה להתקבל בהתייעצות עם הרופא שלך לאחר דיון ביתרון הפוטנציאלי ותופעות הלוואי השליליות האפשריות".

"הגיע הזמן שהממשלה שלנו והפוליטיקאים שלנו יבינו שהסיבה היחידה שהם קיימים היא כי 'אנו העם' הקמנו את הממשלה שלנו כדי להבטיח את ברכות החירות והחופש האינדיבידואליים", הוסיף ביאנקו.

מדינת קליפורניה הורתה לאנשים שעובדים ב"מסגרות התכנסות בסיכון גבוה" כגון מתקני תיקון ומרכזי מעצר ממלכתיים ומקומיים, להתחסן או להיבדק לבדיקות COVID-19 פעמיים בשבוע.

זה חל גם על עובדי בריאות ועובדי בתי אבות והמדינה נתנה לעובדים עד ה-23 באוגוסט לציית.

ההערות של ביאנקו מגיעות זמן קצר לאחר שהנשיא ג'ו ביידן פרסם דרישות חדשות לחיסון פדרליות חדשות שיכולות להשפיע על 100 מיליון אמריקאים.

ביידן הודיע ​​ביום חמישי שעבר כי יורה למשרד העבודה לפתח כלל לפיו חברות עם יותר מ-100 עובדים ידרשו חיסונים או בדיקה אחת לשבוע עבור עובדיהם, דבר שעלול להשפיע על עשרות מיליוני עובדים במגזר הפרטי האמריקאי והפדרלי.

 
29% לא
71% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE