הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מול מיליוני צופים: הראיון המביך של ג'ניפר אניסטון
השחקנית האהובה וכוכבת "חברים" התראיינה לאחרונה לתוכנית בוקר בריטית, במהלכה נשאלה מספר שאלות ונתקלה בתקרית מביכה ולא נעימה במיוחד, כאשר הכל מתועד בפני מיליוני צופים ברחבי העולם

נראה כי עבור הכוכבים ההוליוודים ראיונות באמצעות הזום הפכו להיות עניין שבשגרה. כך גם אצל השחקנית ג'ניפר אניסטון אשר לאחרונה התארחה בתוכנית הבוקר הבריטית "This Morning" כאשר בין ביתה לבין האולפן מפרידים מאות אלפי קילומטרים.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


כבר בתחילת הראיון, נשאלה אניסטון האם היא יכולה להחשיב את עצמה בתור טיפוס חבקן. אך בטעות לגמרי, שמעה השחקנית את המילה "זונה" והגיבה בהפתעה. המנחה של תוכנית הבוקר מהירה להבהיר את הטעות, וניסתה להסביר ששאלה אותה שאלה אחרת לגמרי. ג'ניפר נראתה מובכת ומשועשעת, וענתה בחיוב, כי היא אכן טיפוס חבקן.

כזכור, לפני מספר שבועות גל שמועות הצליח להסעיר את הרשת כאשר המעריצים היו משוכנעים כי השחקנית מנהלת מערכת יחסים עם חברה לסדרה "חברים", השחקן דיוויד שווימר. נציגיה של אניסטון מהירו להגיב ואמרו כי מדובר בשמועות לא נכונות. 

עוד הוסיפו ואמרו כי אכן היה "קראש" בין השניים במהלך הצילומים של הסדרה, אך הוא לעולם לא התממש. כזכור, שווימר בעצמו הגיב לסוגייה ואמר כי בתחילת הצילומים מאוד התלהב מאניסטון, וכי זה היה הדדי. "אני חושב שבשלב מסוים היינו מאוהבים אחד בשניה", הוסיף ואמר. 

אך למרבה הצער, האהבה בין השניים לא הצליחה להתממש כאשר בכל פעם מישהו אחר היה באמצע מערכת יחסים, כך שהם הסכימו לא לחצות את הגבול הזה, ולכבד אחד את השנייה. 

22% לא
78% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE