הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
גל האירוסין ממשיך: השחקנית קייט הדסון אמרה "איי דו" לבן זוגה
השחקנית וכוכבת "כמעט מפורסמים" חשפה לאחרונה בעמוד האינסטגרם האישי שלה כי התראסה לבן זוגה דני פוג'יקאווה לאחר חמש שנות זוגיות וילדה אחת משותפת. האירוסין המרגשים של הדסון מגיעים זמן קצר לאחר האירוסין של בריטני ספירס ובכך ממשיכים את גל השמחות בהוליווד

זמן קצר לאחר שהזמרת בריטני ספירס הודיעה על אירוסיה, כעת הגיע תורה של השחקנית קייט הדסון, אשר ממש כמו בריטני, חשפה את הבשורה המרגשת בעמוד האינסטגרם שלה. הדסון פרסמה תמונה רומנטית במיוחד בה היא מופיעה לצד בן זוגה, דני פוג'יקאווה. 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


זמן קצר לאחר הפוסט המרגש של השחקנית, צעדה הדסון לצד בן זוגה והארוס הטרי, על השטיח האדום של אירוע הגאלה הנוצץ. כמובן שאותה בשורה הצליחה למשוך לא מעט תשומת לב וגרמה לשחקנית ולבן זוגה להפוך לאחד הזוגות הבולטים ביותר באירוע. 

כידוע, השניים הכירו בשנת 2016, וזמן קצר לאחר מכן ילדה הדסון את בתם הראשונה, רני. קייט הייתה נשואה למוזיקאי כריס רובינסון, ולסולן להקת מיוז, מת'יו בלאמי, איתו יש לה שני בנים משותפים. כזכור, לפני מספר חודשים התראיינה הדסון בפודקאסט שהיא מנהלת יחד עם אחיה, וחשפה לא מעט מידע אישי על משפחתה.

במהלך השיחה בין השניים חשפה השחקנית כי היא לא נמצאת בקשר קרוב מספיק עם אמה ועם שאר חברי המשפחה. אחיה של הדסון, אוליבר, הסכים עימה, והשניים דיברו ארוכות על חיי המשפחה שלהם, כאשר אלפי מעריצים הקשיבו בסקרנות.

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE