הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
לאחר האירוסין מקורב לבריטני ספירס מאשר: "היא תחתים אותו על הסכם ממון"
רגע לפני שבריטני ספירס ובן זוגה סם אסגרי הופכים להיות בעל ואישה, מסתמן כי הם לא הולכים לוותר על הסכם ממון מסודר, בכל זאת, שוויה של ספירס מוערך בשישים מיליון דולר, ואילו בן זוגה לא הגיע למערכת היחסים עם הון עצמי

נראה שזו לגמרי תקופה מאושרת וטובה עבור הזמרת בריטני ספירס, אשר לאחרונה השתחררה מהמשמורת של אביה ב-13 השנים האחרונות, קיבלה הצעת נישואין, ונראית קורנת מתמיד. כעת, זמן קצר לאחר הבשורה המרגשת, מקורב לזמרת חושף כי השניים צפויים לחתום בקרוב על הסכם ממון.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


למעשה, גם בן זוגה והארוס הטרי של הזמרת, סם אסגרי, החליט לפתוח את הנושא בעצמו, וכתב פוסט רשמי בעמוד האינסטגרם האישי שלו, בו אמר: "תודה רבה לכל מי שמודאג בנוגע להסכם הממון. ברור שנחתום על אחד כזה. אני חייב לשמור על אוסף הנעלים שלי למקרה שיום אחד בריטני תחליט לזרוק אותי". 

הפוסט של אסגרי זכה תוך זמן קצר באלפי לייקים ותגובות, רובן משועשעות ומפרגנות. בניגוד לאסגרי, בריטני בנתיים שומרת על זכות השתיקה וטרם הגיבה באופן רשמי לנושא. כזכור, הזמרת שברה שתיקה לפני מספר חודשים בבית המשפט כאשר סיפרה על חייה תחת המשמורת של אביה.

"שיקרתי ואמרתי לעולם שאני מאושרת. שאני בסדר. אני לא מאושרת, אני בטראומה, אני לא יכולה לישון ואני בוכה כל יום", חשפה הזמרת. לדבריה, לאורך השנים נכפו עליה לא מעט הליכים רפואיים בניגוד לרצונה, אחד מהם הוא התקנה של התקן תוך רחמי במטרה למנוע ממנה אפשרות להביא ילדים לעולם.

"לא היה לי כרטיס אשראי, דרכון או מזומן", אמרה ספירס ואף השוותה את מצבה לסחר בנשים. כזכור, ספירס הרחיקה לכת ואמרה כי ברצונה לתבוע את בני משפחתה, ובעיקר את אביה ואמה, אשר היו שם לאורך כל השנים ולא עשו דבר על מנת לעזור לה. 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE