הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
תקווה חדשה למשפחת הנעדרת מניו יורק? בן זוגה של גבי מבוקש לחקירה
לצד העובדה שהוא מסרב לשתף פעולה עם החקירה, רשויות החוק רואות בבריאן לונדרי כ"מבוקש לחקירה" לאחר שהתגלה שהוא שב לפלורידה לפחות עשרה ימים לפני שגבי הוכרזה כנעדרת; משפחתה של הצעירה: "איך הוא מסוגל 'להישאר ברקע' כשהוא היחיד שיודע היכן היא נמצאת?"

פרשת היעלמותה של גבריאל גבי פטיטו - צעירה מניו יורק שנעלמה במהלך טיול 'קוסט טו קוסט' - הועברה לחוקרי המשטרה בעיר נורת' פורט שבפלורידה, כ-100 ק"מ דרומית לטמפה.

מוקדם יותר הבוקר (רביעי) הודיעה משטרת נורת' פורט כי בן זוגה של פטיטו, בריאן לונדרי, מוגדר כעת כ"מבוקש לחקירה".

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


גבריאל "גבי" פטיטו ובן זוגה, בריאן לונדרי (צילום מתוך אינסטגרם)

 

כפי שדיווחנו שלשום (שני), פטיטו ולונדרי יצאו לחופשה המשותפת בתחילת הקיץ, בה הם נסעו ברחבי ארה"ב ברכב מסחרי. 

קרובי משפחתה של גבריאל פטיטו סיפרו שהיו עמה בקשר עד סוף חודש אוגוסט, בעת שהיא ולונדרי ביקרו בפארק הלאומי גרנד טיטון (Grand Teton National Park) בצפון-מערב מדינת ויומינג, לא רחוק מהפארק הלאומי ילוסטון.

 

 

לדבריה של ניקול שמידט, אמה של פטיטו, בתה ובן זוגה בשנתיים האחרונות יצאו לטיול ועזבו את ביתם בעיירה בלו פוינט שבלונג איילנד (ניו יורק) ב-2 ביולי: "היא רצתה לחצות את המדינה ברכב מסחרי ולחיות בו בצורה חופשית", היא אמרה והוסיפה, "זה היה החלום שלה".

שמידט שוחחה עם פטיטו בפעם האחרונה ב-24 באוגוסט, בעת שבתה ולונדרי עזבו את העיר סולט לייק סיטי, לכיוון הפארק הלאומי גרנד טיטון. על אף שזו הייתה הפעם האחרונה שבה הם שוחחו, שמידט סיפרה שקיבלה הודעות טקסט מהטלפון של בתה עד ה-30 באוגוסט. עם זאת, היא אמרה שהיא לא יודעת אם בתה אכן שלחה את ההודעות.

 

גבריאל פטיטו, הצעירה שנעלמה במהלך החופשה עם בן זוגה (צילום מתוך אינסטגרם)

 

תחילה, לא היה ברור אם לונדרי נעדר אף הוא, או שמא הוא נחשב במעורבות בהיעלמות של פטיטו. באמצעות עורך דינו סטיב ברטולינו, לונדרי פרסם אתמול הודעה שבה הבהיר שהוא "יישאר ברקע" בשלב זה:

"זוהי תקופה קשה, הן עבור משפחת פטיטו והן עבור משפחת לונדרי. להבנתי החלו חיפושים אחר הגברת פטיטו באזור הפארק הלאומי גרנד טיטון בוויומינג. בשם משפחת לונדרי, אנו מקווים שהחיפושים יסתיימו בצורה מוצלחת ושהגברת פטיטו תתאחד עם משפחתה. בעצת עורך דין, משפחת לונדרי החליטה להישאר ברקע בשלב זה, ולא יפורסמו הודעות נוספות".

באופן טבעי, בני משפחתה של פטיטו זעמו בעקבות ההודעה, ובתגובה הם אמרו: 

"בריאן מסרב לומר למשפחתה של גבי היכן הוא ראה אותה בפעם האחרונה, והוא גם מסרב לומר מדוע נטש אותה ונסע במכוניתה לפלורידה. אלו שאלות חיוניות שדורשות תשובות מיידיות. אנחנו מפצירים במשפחת לונדרי שלא 'להישאר ברקע', אלא לעזור למצוא את מי שבריאן כינה כאהבת חייו. איך בריאן מסוגל 'להישאר ברקע' כשהוא היחיד שיודע היכן גבי נמצאת?".

 

מימין: הנעדרת, גבריאל פטיטו. משמאל: ניקול שמידט, אמה של גבי (צילום: AP \ מתוך אינסטגרם)

 

כאמור, כעת נודע כי לונדרי מוגדר כ"מבוקש לחקירה" באופן רשמי, וזאת בעקבות סירובו לשתף פעולה ולאחר שנודע שהוא שב לפלורידה לפחות 10 ימים לפני שפטיטו דווחה כנעדרת.

"כאבא, קשה לי לתאר את תחושות הכאב וסבל שבני משפחתה של גבי נאלצים להתמודד איתן", אמר טוד גאריסון, מפקד משטרת נורת' פורט, "אנחנו מפצירים בכולם, כולל בריאן, לשתף פעולה אם יש להם מידע על גבי. חוסר שיתוף פעולה מצדו של בריאן פוגע בחקירה".

6% לא
94% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE