הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
החלטה רשמית: חובת הצגת תעודת חיסונים בכניסה לברים ומועדונים תוכרז ברחבי לוס אנג'לס
מנהלת מחלקת בריאות הציבור הכריזה על המדיניות החדשה, שתחול הן על הלקוחות והן על העובדים בבתי עסק הפועלים בחלל סגור, החל מה-7 באוקטובר. במקביל, המשתתפים באירועים המוניים יידרשו להוכיח שהתחסנו, או לחילופין להציג בדיקה שלילית בדומה לטיסה בינלאומית

רשויות הבריאות במחוז לוס אנג'לס צפויות להכריז השבוע על חובת חיסונים בבתי עסק הפועלים בחללים סגורים - מדיניות שתחול הן על הלקוחות והן על העובדים.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אילוסטרציה (צילום: Getty Images)

 

לפי ד"ר ברברה פרר, מנהלת מחלקת בריאות הציבור במחוז המאוכלס ביותר בארצות הברית, על כלל העובדים והלקוחות להוכיח שהם קיבלו לפחות זריקת חיסון אחת עד ה-7 באוקטובר, ואת זריקת החיסון השנייה עד ה-4 בנובמבר.

המדיניות תחול אך ורק בחללים סגורים בבתי עסק כגון ברים, יקבים, מבשלות בירה, מועדוני לילה וטרקלינים. לעומת זאת, בכל הנוגע למסעדות, מחלקת בריאות הציבור תמליץ להן ליישר קו ולפעול לפי המדיניות החדשה, אולם ההחלטה הסופית תיקבע ע"י בתי העסק.

בנוסף, כחלק מהמדיניות החדשה הוחלט כי כלל הנוכחים באירועים המוניים (10,000 איש או יותר) המתקיימים בחללים פתוחים (אצטדיונים וכדומה) יידרשו להוכיח שהתחסנו, או לחילופין להציג בדיקת קורונה שלילית שבוצעה עד 72 שעות לפני תחילת האירוע (בדומה לטיסות בינלאומיות).

גם מדיניות זו תיכנס לתוקף ב-7 באוקטובר.

 

ד"ר ברברה פרר, מנהלת מחלקת בריאות הציבור במחוז לוס אנג'לס (צילום: Getty Images)

 

"צו הבריאות המעודכן נועד ליישר קו עם הצורך להפחית את ההדבקה ולהגביר את קצב מתן החיסונים", פרר אמרה במהלך פגישה של מועצת המפקחים של המחוז, "המדיניות החדשה מהווה נתיב הגיוני שיסייע לנו להימנע מהגל הבא".

כזכור, כבר עתה כלל הנוכחים במשחקי ספורט, הופעות ואירועים המוניים נוספים הנערכים בחללים פתוחים ברחבי מחוז לוס אנג'לס נדרשים לחבוש מסכות, גם כאלה שכבר הספיקו להתחסן לקורונה.

מדיניות זו נכנסה לתוקף בסוף חודש אוגוסט וחלה בכל אירוע המוני (כאמור, 10,000 משתתפים או יותר) המתקיים בחלל שאינו סגור, לרבות פסטיבלים של מזון או מוסיקה, תערוכות רכב, מצעדים, אירועי ספורט, הופעות ועוד.

לנוכחים באירועים המוניים מותר להוריד את המסכה כדי לשתות או לאכול, אך עליהם להחזיר את המסכה במהירות. כמו כן, חשוב לזכור שחובת המסכות כבר קיימת בחללים סגורים, לדוגמה בחנויות, בתי קולנוע וכדומה.

בהודעת מחלקת בריאות הציבור הוסבר כי המדיניות נועדה לספק הגנה נוספת, בייחוד על רקע התפשטותו של הווריאנט 'דלתא' של נגיף הקורונה: "חובת המסכות תספק הגנה כאשר אלפי אנשים מאזורים שונים עורכים מפגש המוני וצפוף, שנמשך זמן רב", מסרה ד"ר ברברה פרר, מנהלת המחלקה.

 

 

אצטדיוני לוס אנג'לס (צילום: Shutterstock / Getty Images)

58% לא
42% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE