הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
הכפילות של אריאנה גרנדה חושפות: "אנחנו מקבלות איומים על חיינו"
התאומות טיילור ומקאנה פטרסון דומות כמו שתי טיפות מים לאחת מכוכבות הפופ הגדולות של התקופה, הזמרת איראנה גרנדה, מה שהפך אותן די במהרה לכוכבות רשת לוהטות. כעת, הן מתוודות כי המעריצים של גרנדה מאיימים על חייהן

קיימים לא מעט כפילים לכוכבים הוליוודים, אשר חייהם לא פחות נוצצים כאשר הם הופכים לאושיות רשת, מגיעים לאירועים נחשבים ומקבלים על כל זה לא מעט כסף. אך המקרה של התאומות טיילור ומקאנה, אשר נחשבות לכפילות של הזמרת אריאנה גרנדה, לא ממש דומה. 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


לאחרונה, חשפו צמד התאומות כי הן מקבלות תגובות נאצה מהמעריצים של הזמרת, ואף קיבלו איומים על חייהן. הסיבה? הן גונבות לגרנדה את הלוק. האחיות מתגוררות בקנדה, וזכו להכרה בפעם הראשונה כאשר פרסמו סרטון שלהן ברשת, לפני כחמש שנים. הסרטון זכה להצלחה תוך זמן קצר, ודי מהר הדביקו להן את התווית: "הכפילות של אריאנה גרנדה".

בסרטון המדובר ובסרטונים רבים לאחר מכן, צמד התאומות למעשה מעתיק את סגנון הלבוש, האיפור והשיער של הזמרת, מה שמצליח להדגיש את הדמיון ביניהן. ההתחלה של השתיים אכן הייתה נוצצת, הן קיבלו קמפיינים גדולים, זכו למליוני עוקבים ומעריצים, אך לאחרונה, נראה כי המצב מעט משתבש. 

"תמיד אהבנו את אריאנה גרנדה, אבל בשנים האחרונות אנחנו בעיקר אוהבות את הסטייל שלה. מאז ומתמיד אמרו לנו שאנחנו מאות דומות לה, אבל בחרנו להתלבש כמוה רק בגלל שאנחנו אוהבות את הסגנון שלה, זה הכל", אמרו האחיות במסגרת ראיון בו לקחו חלק.

עוד הוסיפו ואמרו כי הן מקבלות אלפי תגובות כאשר יש עוקבים שתומכים בהן, ואילו יש כאלה שקצת פחות. "חלק מהתגובות פוגעניות ממש. כמה מהמעריצים של אריאנה גרנדה ממש שונאים אותנו, הם שולחים לנו קללות ואיומים על חיינו", הוסיפו ואמרו. 

"האופן שבו אנחנו מתאפרות ומתלבשות לא פוגע באף אחד, ולאף אחד אין זכות לומר לנו מה לעשות. מאז שהתפרסמנו אנחנו עובדות הרבה, ומקבלות תשומת לב, ולפעמיים יש לזה מחיר, אבל כזה שאנחנו לגמרי מוכנות לשלם", סיכמו צמד התאומות. 

40% לא
60% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE